Miért szivatják az utasokat a Debrecen-Balmazújváros vasútvonalon már nagyjából 5 éve?
Egy vágányról van szó, mi tart ennyi ideig, hogy 5 éve szívatják az utasokat? Aki Debrecen-Balmazújváros közt ingázik, vagy aki Debrecenből a Tisza-tóhoz akar menni vonattal az 5 éve szív. Néha feloldják a vágányzárat pár hónapra, de egyébként a BMW gyár utáni szakaszhoz még hozzá se nyúltak.
Mikor fog ez a vonal végre ismét működni?
Az a 3 betű inkább NER. Arról miért a MÁV tehet hogy odarakott az orbán egy böhöm nagy gyárat ahol a sínek voltak?
A másik oldalon is ugyanez van, arrafelé meg az akkugyár miatt zárják be a vasutat.
Eddig a Nagyállomástól a Tócóskerti állomásig újjá építették a pályát, és két-vágányosították. Onnan újra építették (előbb totál felbontották) Nagymacsig a pályát. Építettek egy komplett teher-pályaudvart. Egyes helyeken új nyomvonalat építettek. Ez mind készen van már, meg is indult rajta a forgalom.
Most azért állították le 2 hónapra, mert az egészet villamosítják.
Azt, hogy a villamosítást miért nem lehetett a pályaépítéssel összekötni, arra nincs értelmes válasz!
Épül pár új megálló is Debrecenben, lehet, hogy még te is jól jársz velük.
Egyébként még messze a vége. Nemsokára kezdik a Macs–Balmazújváros szakasz átépítését és villamosítását is.
Mondjuk, arra mérget vehetsz, hogy amit most megcsinálnak, ahhoz a hátralévő életedben már nem fognak hozzányúlni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!