Máv applikáción keresztül megvettem a vonatjegyem a szokásos módon, azonban nem látszódik a jegyeim menüpont alatt. Mi történhetett?
Figyelt kérdés
Megvettem a jegyem ahogy eddig is applikáción keresztül, viszont nem látszódik a jegyeim menüpont alatt, a letöltött jegyeknél, ahogy a vásárlásnál látszódott - pedig elvileg még net se kellene hozzá hogy látszódjon, csak a telefonnak kell műkődőképesnek lennie.márc. 18. 13:04
2/5 anonim válasza:
Biztos átment a tranzakció? Le lett töltve a jegykép?
A dátum mindegy, addig ott lesz amíg le nem jár az érvényessége, akkor is ha közben felhasználod, vagy ha még el se kezdődött.
3/5 anonim válasza:
Addig kell net amig megvásárolod és letöltöd.
A letöltés után nem kell a net, de addig igen.
Indítsd újra az appot netkapcsolattal és próbáld letölteni a jegyeket.
Biztosan megtörtént a vásárlás? A bankoszámládról levonták a pénzt?
1... a jegyek akkor is ott lennének ha 1-2-3 héttel előre megveszi!
4/5 A kérdező kommentje:
Igen, a vásárlás megtörtént, ezért is lepődtem meg hogy nem látszik a jegykép :(
márc. 18. 14:00
5/5 A kérdező kommentje:
Valamiért a mmegszokott jelszavammal nem engedett be az applikáció, új jelszót kellett kérnem - de emiatt nem lehet probléma ugye az előzőleg megvasárolt jeggyel igaz?
márc. 18. 14:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!