MÁV alkalmazásban vásárolt bérletet nem érzékeli érvényesnek a Volános validátor?
1-es: mi lenne? Előkotorjuk a szekrények aljáról a kéregjegyeket!! :D
Ha a buszon leolvassa a készülék és érvénytelennek találja, akkor nem kell vacakolni a fényerővel, mert a leolvasás sikeres. A bérlettel, vagy a rendszerrel van valami hiba.
Egészen biztosan jó bérletet vettél, jó a dátum, nap, hónap, év?!
Vonattal utazol? Ott a kalauz gépe érvényesnek találta? Esetleg menj oda egy random kalauzhoz vonat indulása előtt, hogy csekkolja le legyen szives a bérletedet!
Ha a gép a buszon leolvassa, de érvénytelennek mondja, akkor valami gond van a bérleteddel. Ezt mi innen látatlanban nem tudjuk kitalálni hogy mi az. Menj be egy pénztárba és kérj segítséget. Fizetsz egy szolgáltatásért, úgyhogy jár a segítség is. Ráadásul ha valami rendszerhiba van, akkor a következő bérleted vásárlásánál is előjöhet, úgyhogy mindenképpen érdemes reklamálni, jelezni a problémát!
Majd írd le hogy mit sikerült intézni, kiváncsi vagyok.
Megnyitod az appban a bérletet és egyetlen egyet koppintasz a bérleten és felnyomja a fényerőt maximumra. Vagy ha elfordítod a telefont (és az elforgatás zárolása nincs bekapcsolva) akkor kirakj a a kódot a lehető legnagyobba és felnyomja maxra a fényerőt.
Így olvastad le és figyeld a validátort hogy mit ír ki!
Menj oda éppen parkoló buszhoz, kérd meg a sofőrbácsit hogy had olvastasd le a bérleted mert valami gond van vele. Próbáld meg több buszon is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!