A Mercedes Benz conecto NG FUTA LAWO RVY-707 miért csuklik egyfolytában?
Mert RVY-707 egy ócska vacak, ez volt a busz, BPI-829:
4
Mifelénk Újpesten a korszak végén a BPI-829-es a 20E-n járt. Utolsó nap beszéltünk a sofőrrel, ő mondta, hogy a BPI-829-es teljesen fel lett újítva, sok mindent ő maga javított meg rajta és megmarad nosztalgiajárműnek. Csak az ő buszán láttam, hogy hátul az irányjelzőkön nyilak is mutatták az irányt és a hátsó rendszámtábla feletti „Ikarus” felirat is világított. Most már az új MAN buszokat „élvezhetjük”. Jó, persze alacsonypadló, fűtés, klíma, de a busz az mégiscsak az Ikarus 280-as volt.
#5
Igen, azt tudom, elég jó kis gép a 829 :) anno a vége felé még a BPO-008-ast láttam arrafelé párszor, de már eladták. 260-asok közül az örök kedvenc BPO-147 viszont még talán megvan ( a legtöbbet futott busz, közel 3 millió kilométerrel, szemben a 300 ezernél széthulló RVY-kkel) :)
Igen, ott járt, BPO-008 a Keleti pályaudvarnál, 2022.10.28-án:
Sajnos csak ezt az egy képet sikerült csinálni róla. Még sokat járt ott abban az időben a BPI-975-ös is:
Itt a „nyilas” irányjelző és a világító „Ikarus” felirat a 829-esen:
Az utolsó hónapban majdnem mindennap csináltam képeket, videókat. Még annak árán is, hogy kissé később értem be a munkahelyemre. Sajnos éppen egy éve már ezeknek. Mikor kimegyek a 20E megállójába, arra gondolok egy éve még Ikarusok is jártak itt.
A BPO-147, ha megnézed a futárban még ott van, utolsó bejelentkezése 2023.10.31.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!