Vajon már bánják a Nohabokat?
Azt, hogy anno leselejtezték / eladták őket.
Nálunk gazdagabb országok bő 10 évvel tovább üzemeltették őket, illetve ugye volt olyan elképzelés, hogy tesznek beléjük a 017-hez hasonlóan vonatfűtést, hogy ne csak gőzzel tudjanak fűteni.
Most alapvetően milyen jók lennének akár úgymond a géphiány sem lenne akkora, hogy lenne pár megbízható gépük amik bírják az üzemet.
Hát nem most kellett volna erre gondolni hanem a 2000-res évek elején.
Ami műszaki okból de nem javíthatatlan gond miatt állt meg azok a 005, 007, 009, 011, 016 amik egyedül javíthatatlanok voltak az a 004 és a 009, tehát lényegében 18 gép megmaradhatott volna üzemben ha van hozzá akarat.
"Még mindig jobb egy 60 éves gép mint egy fiatalabb de fekvemaradó aztán huzamosan üzemképtelen gép."
egy huzamosan üzemképtelen gépnél valóban jobb, de tényleg csak egy hajszállal
mert amúgy még egy régi motorkocsi is észszerűbb megoldás, mint egy régi mozdony két kocsival.
és hát korszerű és üzemképes motorkocsi lenne az ideális megoldás
mert a nohabok talán jól viselnék a karbantartás hiányát? főleg ennyire koros gépként? megbízhatóan üzemelnek, persze - magánvasútnál, meg a nosztalgiaflotta szeme fényeként. a MÁV több, mint 20 éve megvált a sorozattól.
nem kell bekajálni mindent, amit az elvakult nohab-istenítők írnak és mondanak.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!