Hogy hogy még mindig van olyan hogy a buszsofőr zsebre dolgozik?
Ma utaztam valahova, credobus econell típusú busz volt, és a sofőr amikor jegyet kértem, ami 450 lett volna, azt mondta “300-ért jó lesz?”. És jegyet nem adott.
Ilyen még mindig van?
Azért furcsállom mert pár hónappal korábban meg pont azt ecsetelte egy sofőr, hogy kamera van a buszokon, nézik hogy ad-e jegyet.
A volannal alig dolgozik nehany ellenor orszagszerte, szoval kicsi az eselye hogy megbuntet.
Amikor en buszoztam akkor evente 1 alkalommal talalkoztam ellenorrel, pedig napi szinten mentem. Azota tobb ellenor nem lett, csak kevesebb.
3-as, pont ez a hozzáállás az, ami végső soron a szolgáltatás leépüléséhez vezet ott, ahol a fizető utasok száma az egyik legkönnyebben elérhető adat a szolgáltatástervezés során.
Persze, lehet népszámlálási meg mobil cellainformációs adatokból és buszokon elhelyezett mérőeszközökből is dolgozni, de ezek mind-mind több munkát igényelnek, mint lehívni az értékesítési adatokat.
Így aztán lehet, hogy ma spórolsz 100-200 forintot, de jövőre már lehet, hogy megszűnik a neked legoptimálisabb indulás. És most, hogy le van gatyásodva a büdzsé, ez még fokozottabb kockázat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!