D.Ancsa14 kérdése:
Miért nem adják ki nekem a diák vármegyei bérletet?
Figyelt kérdés
Esti tagozatos diák vagyok,és előző hónapban még odaadták nekem a bérletet (ugye maga a bérleten is ki van írva zárójelben,hogy nappali és esti),és egyik barátnőmnek is a napokban odaadták,pedig egy suliban is járunk és a diákigazolványunk is ugyanaz. Viszont a diákigazolványon az van ráírva, hogy levelező, pedig hivatalosan estisek vagyunk (az összes osztálytársamnak levelező van ráírva) és ezért nem akarták odaadni nekem a bérletet.2023. júl. 10. 22:28
2/5 anonim válasza:
Levelező tagozatos tanuló, hallgató nem jogosult bérletkedvezményre; csak a lakóhelye és az oktatási intézmény közti 50%-os jegy helyközi váltására jogosult.
Ha a diákigazolványra az van írva, hogy levelező, akkor miért lennél jogosult nappali és esti tagozatosok kedvezményére?
3/5 Timi2015 válasza:
Levelező diákigazolvánnyal nem lehet bérletet venni, azért nem adták ki.
Egyébként átérzem a helyzeted, én is esti suliba járok de a diákigazolványomon az van, hogy levelező munkarendben vagyok. Szóltam a titkárságon, hogy ki lehetne-e ezt javítani, de azt mondták hogy nem. Így én ideiglenes diákot szoktam kérni, azon az van hogy esti munkarend, és azzal tudok bérletet venni. Szerintem csináld te is ezt.
4/5 A kérdező kommentje:
3/3 köszönöm a tanácsot :D
2023. júl. 11. 15:03
5/5 anonim válasza:
Amit a köznép esti iskolának hív, az általában hivatalosan levelező tagozatos képzésnek van lejelentve, azért szerepel ez a diákon is, és nem valami hiba miatt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!