Szerintetek mi oldhatná meg a budapesti fejpályaudvarok (Keleti, Nyugati, Déli) telítettségét, kapacitáshiányát?
Elég a 2 híd.
Alagútra nem lesz pénz sosem. Plusz híd meg sehova nem fér el.
Meg kell csinálni jól a vágányhálózatot, hogy ne 10-el kelljen kidöcögni az állomásról 1-2 km-t. (befelé mindegy, mert az amúgyis szabály szerint vmax 20kmh) de ha kifelé rögtön lehetne gyorsítani az sokat segítene. Teljesen fel kellene újítani a biztosítóberendezéseket. váltókat. Ne embernek kelljen 1000 váltót húznia egy szolgálatban, hanem teljesen automatikusan, vagy max 1-2 gombnyomásra be lehessen állítani a vágányutakat.
Motorvonatot, ingavonatot mindenhova! Ne kelljen a szerelvény ide-oda tologatásával vacakolni irányváltáskor.
Ha legalább a távolsági járatokat átalakítanák úgy, hogy ne Budapesten kelljen végállomásoznia, az azonos kapacitást mutató, egyező vonatnembe tartozó meneteket meg kellene próbálni összekötni egymással. Rengeteg munkát igényelne a dolog, de nagyon sokat tudna segíteni ezen a problémán, természetesen a megfelelő karbantartások és korszerűsítések mellett, amit #2 említett.
Ezen felül rengeteget segítene a két országrész elvágottságán, jelenleg ugyanis alig van közvetlen vonat az ország keleti és nyugati fele között, egy Békéscsaba - Székesfehérvár vasúti utazás során mindennel együtt (pályaudvarokon való séta, várakozás, varoson belüli utazás) simán rátesz 1 órát a budapesti átszállás, pedig közvetlen járattal alig 3,5 óra lenne az egész.
#3 vagyok
Azonos kapacitást mutató —> azonos kapacitást mozgató
Autocorrect…
Az hogy ne legyen fejpáudvar kivitelezhetetlen Budapesten. Nézzétek meb Bécsben milyen coptak a hbf-el. Égen nincs annyi csillag ahány milliárdot el lehene költeni...
2-es jól mondja, sok átlós vonatot lehetne indítani. Osztrákoknál is sok ilyen van ami áthalad Bécsen. Szolnok - Fehérvár, Hatvan Pusztaszabolcs. A lényeg, hogy sok vonatot elterelni a fejpálaudvarokról. Eszergomi, Váci vonatokat is be lehetne vinni KöKiig. Mindegy. Ha minden 4. vonat nem a Nyugatiba megy már azzal sok vonattól meg lehetne menteni.
Lehetne tök jó dolgokat csinálni, de ahhoz gyakorlagilag minden egyes méter vasutat fel kellene újítani. Az hogy 20-40-el lehet menni a városon belül vonattal katasztrófa.
Igaz, nem fogalmaztam pontosan.....
A jelenlegi helyzetben. A gazdaság jelenlegi állapotában, Lázárral, Orbánnal és a többi söpredékkel kivitelezhetetlen.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!