Debrecen-Mátészalka között 120-szal mennyi lenne a menetidő a személyvonatnak?
Jelenleg a pálya rossz. Debrecen-Apafa között 80-nal, Apafa-Dombostanya között 50-nel, Dombostanya-Hajdúsámson között 40-nel, Hajdúsámson-Nyírbátor között 60-nal, de sok helyen 50-nel, van sok 40-es lassújel is, majd Nyírbátor-Mátészalka között 80-nal, de van 50-es lassújel kettő is. Így néz ki a helyzet. Sokat lassít, majd gyorsít, majd megint lassít a vonat, ezt játsza egészen Apafa-Nyírbátor között végig.
Elméleti a kérdés, mert nem lesz villamosítva, de azért megkérdezem.
Ha Apafa-Mátészalka között is villamosított lenne a pálya, valamint új 120-as sebességre alkalmas sínek lennének és villanymozdonyos közlekedés lenne, 120-szal mennének a vonatok végig, egy lassújel sem lenne, mennyi idő lenne Debrecen-Mátészalka között a mindenhol megálló személyvonat menetideje?
Jelenleg egy kivétellel az összes vonat személyvonat, és a személyvonatok 90%-a mindenhol megáll. Ezeknek 1 óra 45 perc a menetrendje.
Úgy mennyi lenne, ahogy fentebb kérdezem?
A Debrecen-Mátészalka vonal 78 km, 14 köztes megállóval.
A Ferihegy-Szolnok távolság 82 km, 13 köztes megállóval 1:16. Hasonló lenne, de a megállóközök és a vonatkeresztek (utóbbi a 100a-n nem tényező) is befolyásolhatják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!