Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Más is így van ezekkel a...

Más is így van ezekkel a Credo buszokkal?

Figyelt kérdés
Nem nagyon értek a buszokhoz, de most utánanéztem a márkáknak. Pont ma olvastam hogy ezekből vesz még több száz darabot a Volán, háát. Nem tudom lehet ezek már valami modernebb verziók, de amivel én szoktam menni azok mintha szétesnének alattam, alapból elég leharcoltnak tűnnek. Ajtaja úgy csapódik mint a klozet ajtó, de az ülés a legdurvább, nem vagyok egy nagydarab ember, de én is alig férek el. Azt néztem kb.10-15cm-rel van arrébb az ülés mint kéne, és alapból olyan alacsonyan vannak, olyan érzés mintha földön ülnék. Gondolom azért csinálták, hogy több ember férjen, de hát alapból nem nagy busz, és képesek sokszor ezt küldeni csuklós helyett, szóval így is úgy heringparti van, még ha mindenki leül akkor is. A kapaszkodókról lepergett a festék, a padló is mállik ahogy látom. Mondjuk mi felénk eleve ilyen BKV selejt, meg 1000 éves buszok járnak, de azoknak legalább normális a kialakítása. Pl. Volvo8500, ott is össze van okádva az összes ülés, de legalább van hely bőven.

2023. ápr. 19. 23:49
 1/3 anonim ***** válasza:
42%

Amikor en buszoztam akkor nagyon sok sarga ikarusz volt na azok voltak a kenyelmetlen, hangos buszok. A Credokat akkor kezdtek jobban hasznalni.

De en mar nem buszozok kb 10 eve, szoval hidegen hagy hogy a volan milyen buszt vesz.

Ha nem tetszik neked akkor vegyel autot es jarj azzal.

2023. ápr. 20. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Revolúcióbiológus ***** válasza:
70%

Majdnem fele annyiba kerül egy ilyet üzemeltetni, mint egy MAN-t, nem égnek le mint a Volvók és valóban lehet velük 10-15 éves élettartamot kalkulálni a használt Mercikkel meg Van Hoolokkal ellentétben. Ráadásul a gyártó el is végez rendesen minden szükséges cserét, visszahívást (sok helyen a régi Rábákat meg Ikarusokat is ők tartják életben). De ahogy nézem még a legelső szériás Credókból is van üzemben vidéken, azok meg már inkább 20 éven túl vannak. Az utasoknak meg igazából az az igazi előnye, hogy a nyugati gyártókkal ellentétben a Credo mai napig rak egy-egy kis elhúzható ablakot (nem csak bukó vészkijárót) az utastérre, így nyáron nem kell a Volánbusz szótárában nem létező klímában fulladozni.

Az meg hogy alacsony- vagy félmagas padlós ma már szinte alapkövetelmény kb. minden lehetséges viszonylaton.

2023. ápr. 20. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

"nagyon sok sarga ikarusz volt na azok voltak a kenyelmetlen"


Nekem az a kedvencem buszom :) csak sajnos nem jár arra amerre megyek :(

2023. ápr. 20. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!