Más is így van ezekkel a Credo buszokkal?
Amikor en buszoztam akkor nagyon sok sarga ikarusz volt na azok voltak a kenyelmetlen, hangos buszok. A Credokat akkor kezdtek jobban hasznalni.
De en mar nem buszozok kb 10 eve, szoval hidegen hagy hogy a volan milyen buszt vesz.
Ha nem tetszik neked akkor vegyel autot es jarj azzal.
Majdnem fele annyiba kerül egy ilyet üzemeltetni, mint egy MAN-t, nem égnek le mint a Volvók és valóban lehet velük 10-15 éves élettartamot kalkulálni a használt Mercikkel meg Van Hoolokkal ellentétben. Ráadásul a gyártó el is végez rendesen minden szükséges cserét, visszahívást (sok helyen a régi Rábákat meg Ikarusokat is ők tartják életben). De ahogy nézem még a legelső szériás Credókból is van üzemben vidéken, azok meg már inkább 20 éven túl vannak. Az utasoknak meg igazából az az igazi előnye, hogy a nyugati gyártókkal ellentétben a Credo mai napig rak egy-egy kis elhúzható ablakot (nem csak bukó vészkijárót) az utastérre, így nyáron nem kell a Volánbusz szótárában nem létező klímában fulladozni.
Az meg hogy alacsony- vagy félmagas padlós ma már szinte alapkövetelmény kb. minden lehetséges viszonylaton.
"nagyon sok sarga ikarusz volt na azok voltak a kenyelmetlen"
Nekem az a kedvencem buszom :) csak sajnos nem jár arra amerre megyek :(
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!