Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Budapest - Szeged vonalon...

A Budapest - Szeged vonalon miért a létező leggázabb vonatok járnak?

Figyelt kérdés
Őszintén érdekelne, hogy miért a kb legnépszerűbb vonalon járnak legrosszabb vonatok, míg máshol a full hangtalan, emeletes, menő vonatok mennek

2023. febr. 26. 19:30
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:

#8 ennek én is nagyon örülnék, cseréljük


#9 amikor megyek Szeged felé mindig ez van, hogy én nem a nyugatin hanem Kőbánya - Kispesten szállok fel, beülök egy fülkébe kb 5.-nek, mert már csak így van hely, aztán ők Cegléden vagy legkésőbb Kecskeméten általában leszállnak és érkeznek az érdekes "állampolgárok". Szóval ha így maradok egyedül egy fülkében nyilván nem ülök át egy olyanba ahol vannak, de ja, aztán sokszor ez történik.



De ezeket nem kötöszködésből írtam, csak reagálok arra amiket írtatok.

2023. febr. 27. 23:26
 12/15 anonim ***** válasza:

Ma utaztam én is Szegedről, tegnap utaztam le, akkor még egész jó normális kocsi volt, ma este vissza fele valami 70-es évekbeli NDK-s szökevény volt, elképesztően sötét volt a kabinban, egy poci halogén izzó pislákolt csak, kicsi volt a hely, az egész kocsi nyikorgott, csattogott, borzasztó lehangoló volt. Sőt vissza fele a vonaton volt aki 2 órát állt, mert már Szegeden nem tudtak leülni. Elképesztően tele volt a vonat, nem is értem, hogy plusz 2 kocsit miért nem lehet e betenni, ha ennyire sokan vannak. Na meg én nem itt lakom, én a Dombóvári vonattal szoktam menni, ott Flirt motorvonatok járnak, őszintén azt is utálom, mert kényelmetlen pad ülései vannak, de komolyan vissza sírom a Flirt-öt. Ott van hely, ki tudom nyújtani a lábam, világos, halk, tágas.

Szeged az egy rettentően szép város, de rányomja a hangulatot az egészre az egész undorító MÁV-os színvonal… Olyan az egész mint ha HÉV-vel utaztam volna Szegedre IC-nek csúfolva.

Annyira gáz az egész máv… idióták belefogtak ebbe a hülye kocsi gyártásba ahelyett hogy vettünk volna 500db új kocsit meg pár új mozdonyt és már egész más lenne az egész…

2023. márc. 5. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Fülkés NDK-s kocsik már nem nagyon vannak a hazai síneken, egy darab van tartalékként, de az kb. ugyanakkora, mint az egyébként a szegedi IC-kben található Bd-k. Ha nem Bd-k voltak, akkor valószínűleg kiesett egy szerelvény, és azt valamivel pótolni kellett. De a picit lepusztultabb kocsi a vasárnapi erősítőkocsi is lehetett.


Biztos olcsóbb lett volna 500 db új kocsi meg hozzá "pár új mozdony" (10 kocsis szerelvényekkel számolva ez 50 db mozdony), biztos kijött volna a 92 kocsi árából :)

2023. márc. 5. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Olcsóbb lett volna. Az egész IC kocsi gyártás egy hatalmas pénzmosoda, meg korrupció szövi át, túlárazott szarok lettek azt a minőség is olyan, h hagyjuk. Jobb lett volna venni készen, ahelyett h erre ennyi pénzt feláldozni. Csak hogy új siemens kocsikkal nem lehetett volna ennyit lopni, mert az eladási áruk nyilvános. Tiszta szégyen az egész MÁV. Harmadik legnépesebb városába is 1 vágányos a pálya… Pécsre is… Nem is kommentálom.
2023. márc. 6. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
U.I:. nem erősítő volt, mert nappal is ment szombaton lefele mikor nem voltak sokan a vonaton, akkor is az a narancssárga korlátos kocsi ment, csak akkor normális IC kocsira szólt a hely jegyem.
2023. márc. 6. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!