Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV e-mailes ügyfélszolgálat...

A MÁV e-mailes ügyfélszolgálatán emberek vagy botok dolgoznak?

Figyelt kérdés
Aki írt már nekik, az tudja, hogy érdemi választ soha nem küldenek, csak valamennyire témába vágó sablonleveleket, amiben gyakran hazudnak is. Szoftverfejlesztőként tudom, hogy nem nagy kihívás egy olyan levelező botot lefejleszteni, ami bizonyos kulcsszavakra keres, és az alapján választja ki a megfelelő sablonválaszt, esetleg be is helyettesítve a levélben szereplő állomásneve(ke)t a sablonszövegbe. Persze a botos teória ellen szól, hogy több hétig tart, mire válaszolnak, míg egy botnak ez legfeljebb másodpercekbe telne. Ha mégis igazi emberek dolgoznak ott, miért nem képzik át őket mondjuk jegyvizsgálónak (ahhoz nem kell nagy tudás, és kritikus az emberhiány ott is), és alkalmaznak botokat az ő munkájukra?
2023. febr. 3. 08:27
 1/7 anonim ***** válasza:
55%
Vasutatok
2023. febr. 3. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Igen.
2023. febr. 3. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
50%

Miért, mire valók az ügyfélszolgálatok, nem jöttél még rá?

Arra, hogy kiadd a dühödet, aztán kapsz egy sablonlevelet.

Nyugodj meg, hogy ugyanezt kapod a kábeltévé-szolgáltatótól, az élelmiszer-multitól, stb.

Jó napot kívánok.

2023. febr. 3. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
3-as, kivéve, ha értelmes ember vagy és kellően kitartó is, mert akkor megoldást találnak a problémádra.
2023. febr. 3. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Szolnokon van a központ, húsvér emberek. Érdemi panasz esetén érdemi kivizsgálás is történik.
2023. febr. 3. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

"3-as, kivéve, ha értelmes ember vagy és kellően kitartó is, mert akkor megoldást találnak a problémádra."

Nem az volt a kérdés - ha már az értelemnél tartunk -, hogy el tudok-e intézni valamit, hanem hogy egyáltalán emberek írják-e azokat a semmitmondó sablonos válaszokat.

2023. febr. 3. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
#5 Bármilyen panaszt küldtem eddig, soha nem történt semmilyen kivizsgálás.
2023. febr. 3. 18:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!