MÁV vonatok többségén miért természetes, hogy tiszta rozsda a vagon? Illetve alig lehet átlátni az ablakokon, annyira koszosak.
Amit te rozsdának nevezel, az valójában a fékezéskor keletkező vaspor (az egyszerűség kedvéért nevezzük így)
Ez mindenhová lerakódik, aztán csapadék által megfolyik, és neked az a benyomásod, hogy rozsdás a vagon...Holott nem az.
De kíváncsian várom azt a fotó-összeállításodat, amin rozsdás vagonok vannak. Ha a kérdésben megfogalmazott állítás igaz lenne, akkor 10 random lefotózott vagonból 7-8-nak ilyennek kellene lennie.
"Amit te rozsdának nevezel, az valójában a fékezéskor keletkező vaspor"
Ami megrozsdásodott. Teljesen jól mondta a rozsdát! Felesleges fotelmérnökösködni.
"Holott nem az."
De az.
"várom azt a fotó-összeállításodat, amin rozsdás vagonok vannak"
Nézz rá a goglira! Igenis van csomó rozsdás, rohadt kocsi és mozdony. Az csak tüneti kezelés, hogy lematricázzák őket.
Az finoman szólva csúsztatás, ha egyenlőségjelet teszel a fémlemezek korróziója és a fényezett felületre lerakódott kosz közé.
Miért is kéne rozsdásnak tekinteni azt a vagont, ami szerkezetileg nem rohad, hanem csak a felülete koszos? Pusztán azért, mert történetesen vas-oxid van rá lerakódva, és nem tejbegríz?
Nincs kapacitás állandóan mosni a kocsikat.
Bár ez lenne a legnagyobb probléma, hogy pár kocsi fékporos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!