Pécs helyijáratát miért nem veszi át a Volánbusz?
Miből gondolod, hogy ha a Volánbusz átvenné, színvonalasabb lenne a szolgáltatás?
Arról van szó, hogy te a jelenlegivel elégedetlen vagy és minden alap nélkül azt képzeled, hogy bárki más csinálná, ennél csak jobb lenne. És általában óriási csalódás szokott lenni, amikor kiderül, hogy ugyanannyi pénzből a másik cég sem tud csodát tenni.
Pl. képtelen vagyok rájönni, mitől lenne olcsóbb egy olyan céghez tartozni, amelyik egy országos, központi vízfejet is fenntart. Itt az önkormányzatnak kéne a zsebébe nyúlnia, és támogatnia a céget, ill. hozzájárulni egy drasztikus díjemeléshez. Namost az önkormányzatok zsebe szintén üres, sok helyen éjszakára még a közvilágítást is lekapcsolják, csak hogy spóroljanak. A drasztikus díjemelés meg népszerűtlen intézkedés, attól meg azért ódzkodnak. Marad a tönkremenés szélén való egyensúlyozás és a szolgáltatási színvonal folyamatos csökkenése.
Megítélés kérdése.
Környékbeli faluból szoktam Pécsre menni; és ha nem a havi bevásárlás miatt megyek, akkor a közösségi közlekedést használom, mivel az életkorom miatt, ingyenes.
Van, hogy keresztbe, kasba utazom; a Goggle Maps-al előre készített időterv szerint (készítek "B" és még "C" tervet is; nem a buszok kiszámíthatatlansága miatt, hanem nem mindig tudom jól megbecsülni, hol mennyit időzöm), teljesülni szokott, és nincs gondom a buszok belterével sem. (Annyi, hogy magas vagyok, így sokszor inkább állok, mert számomra az üléseknél szűk a lábtér, de ez messze nem csak helyi buszjáratoknál és nem is csak buszoknál van így. Ha fáradt vagyok, van hely, és hosszabb szakaszon utazom, akkor azért kibírom az ülést.)
Nagyon ritkán tapasztalok jelentős menetrendi eltérést, kimaradást.
Ha lenne okostelefonom, sokkal egyszerűbb lenne a dolgom, de nincs.
"A Biokom által nyújtott szolgáltatás közel nem ér el olyan színvonalat"
Mint a Volánbuszé? Ne már.
Győrben például a város közösségi közlekedését a Volán csinálja. Az itteni buszközlekedés egyszerűen nevetséges, 5 km-t gyakorlatilag 50 percek alatt tudtam megtenni reggelente (délután még több) mert úgy voltak kitalálva a buszok, pedig egy viszonylag népszerű útvonalat jártam be (Egyetem-Audi Hungária). Míg Pécsen laktam, eszembe sem jutott, hogy jogosítványra lenne szükségem, pedig távolsági buszt is rengeteget használtam. Miután Győrben kezdtem tanulni és dolgozni, fel év alatt rájöttem, hogy itt gyakorlatilag auto és jogsi nélkül lehetetlen lesz hosszútávon boldogulni.
Cserébe 220 forint egyébként itt a buszjegy, de hat a szolgáltatás annyit sem ér
4-es, én nem tartom rossznak Győr tömegközlekedését, igaz, másfelé járok.
Az AUDI kint van a városból. Az AUDI-hoz alapvetően a belvárosi végállomástól (Révai u.) indulnak buszok. Oda pedig el is kell jutni az Egyetemtől.
A legtöbb ember egyébként a nagy lakótelepektől (Adyváros, Marcalváros) jár az AUDI-ba, éspedig műszakváltáskor. Onnan vannak is olyankor közvetlen járatok. Az Egyetemtől napközben, szórványosan mennek ki emberek (ill. vissza). Ehhez közvetlen járatot nem lehet és nem érdemes kialakítani. A belvárosi átszállás meg értelemszerűen kicsit kerülő is, meg időveszteség is.
Ha pedig a városszéli gyárat nem nézzük, magában a városban normálisan lehet a városrészek között közlekedni. Én Gyárváros-Adyváros-Nádorváros-Belváros-Sziget városrészek között szoktam közlekedni, és teljesen elégedett vagyok a tömegközlekedéssel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!