Debrecenben a DKV járat menetrenddel meg vagytok elégedve?
Figyelt kérdés
Szerintem szépen lassan nagyon elrontották a menetrendet és a járatokat. Novembertől a 13-as (Pallgagi járat) nem jön el a Segner térre, hanem a Doberdó utcai állomás lesz a végállomása. De olyan butaságot csináltak, hogy ha jön Pallagról és a Doberdó u lesz a végállomás, eljön az Egyetem sugárút végén a körforgalomig ami az Egyetem téren van, ahol a zeneművészeti egyetem van és úgy megy a Dóczi József utcán a Doberdóra. Ezek nem normálisak. Akkor már miért nem úgy megy, hogy jön Pallagról éy a Teva Gyógyszergyár után jobbr lefordul a Móricz Zsigmond Krt-ra és az Auguszta előtt megy el és úgy megint jobbra fordul és ott a Doberdó u.
Azzal kezdték, hogy a 11-est megrövidítették és a nyugati városrészen a 14-es megy helyette. Aztán a 14-est mév kijebb rakták, nem a Bethlen utcán megy, hanem a kis körúton. Jó hogy nem a Köntösgátsor utcára rakták ki.
szerencsére mostanában ritkán használom, de a 13-ast így lerövidíteni tényleg hülyeség
2022. okt. 29. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
2/3 anonim válasza:
Egy évben kétszer megyek vele, de sose érem el a Budapest felől érkező IC-ről az óránként járó buszt, mindig az orrom előtt megy el (már nem emlékszem a számára, a pandémia óta nem jártam Debrecenben). Ráadásul drágább lett mint a BKV, de lényegesen kevesebb szolgáltatást adnak. Ugyanez igaz Szegedre is, a 450 Ft-os mobiljegyükkel kitörölhetik a hátsóm, mert nem fogom megvenni. Főleg úgy hogy 20 percenként jár a 3-as villamos, miközben alig ment el már várakoztak a megállóban 6-an, a 2-es meg nincs összehangolva az IC-vel, ha érkezel látod elmenni a villamost, ha indulnál 1 perccel a vonat indulása után tesz le menetrend szerint.
2022. okt. 30. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
3/3 anonim válasza:
Kb. ott hagytam abba a debreceni tömegközlekedés használatát amikor átvette a dkv a hajdú volántól a buszközlekedést. Vagyis amikor Mr. 20% átjátszotta a megfelelő fidesz közeli céghez a buszflotta üzemeltetését. Azóta évről-évre egyre sz@arabb a debreceni tömegközlekedés ezt minden olyan ismerősöm egyöntetűen hangoztatja akik még rá vannak kényszerülve. Persze egyre kevesebben vannak mivel aki tud inkább áttér a saját autó használatára (nem véletlenül kezelhetetlen a forgalom mértéke már a városban) vagy pedig kerékpárral helyettesíti a tömegközlekedést (ez az egytlen értelmezhető alternatíva annak ellenére is, hogy a kerékpárutak fejlesztése leginkább látványberuházások és csakis a pártközeli cégek pénzelését szolgálja.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!