Miért szűntek meg a MÁV balkáni járatai?
"Szerintem ma is hatalmas kaland lenne leugrani Athénba vonattal."
kalandnak kaland, de a görögországi nyaralásra vágyók legnagyobb többsége nem efféle kalandról álmodik
a balkánon még a magyar viszonylatokhoz képest is borzasztóan lepukkadt vasúti állapotok vannak
Csak néhány elvetemült állat van aki ezt a kalandot keresi. Én körbeutaztam Európát fiatal koromban vasúttal, és mire éreztem magamban elég tapasztalatot, hogy belevágjak egy ilyen balkáni túrába addigra megszűntek sajnos.
Az átlag nyaraló meg repülővel megy. Mire a vonat kiér Kürtösre addigra a csárter737-es már a második kört csinálja Korfura és még olcsóbb is.
Én voltam anno Isztambulban vonattal. A fővonalak eléggé rendben voltak. Viszont nagyon lassúak voltunk, több helyen kellett csatlakozásokra várni.
Ilyen hosszú utaknál azért nagyon jó volt, hogy az út felét éjszaka, fekve tettük meg, wc-re is bármikor mehettünk, ha olyan kedvünk volt, akkor ülve utaztunk, ha elzsibbadt a lábunk, jártunk egyet a folyosón. Egyetlen hátrány a lassúság volt. De hosszú távon buszozni utálatos dolog, ehhez képest a vonat a kényelem csúcspontja volt.
6
Maradtunk a saját kusettünkben, de ha jól emlékszem, kétszer csatoltak másik vonathoz minket.
Mert 2019ben elkezdődött a Kelebija-Belgrád vasútvonal teljes felújítása. Azóta ezen a szakaszon nincs semmilyen vonat közlekedés.
Nehéz úgy levonatozni Athénba, hogy hiányzik 180km a pályából.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!