IOS 16-on csak én nem tudok bérletet venni BudapestGo-n? Ahogy be akarom írni a személyim számát, lefagy.
Kedves Kérdező! Ebben a hónapban másodjára vásároltam itt bérletet, lehet hogy utoljára. Mindjárt azt is leírom, hogy miért. (Én is frissítettem a megjelenés napján iOS 16-ra.)
Korábban a Telekom Mobilvásárlás applikációjában vásároltam a havi bérletet, azelőtt pedig a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Mobiljegy applikációjában. Ezzel a két alkalmazással soha (!!!) nem volt gondom.
A BudapestGO alkalmazásban a tegnapi első utamnál sehogy sem töltötte be a metrómegállókat, majd üzemképtelenné vált az applikáció. Ott az app megnyitása, mobilinternet bekapcsolása és repülőgép üzemmód bekapcsolása, majd kikapcsolása oldotta meg a problémát. Később buszra kellett szálljak és nem működött a QR kód olvasó, a buszvezető kedvességén múlt, hogy nem kezdett el problémázni. Ezután kiírta az alkalmazás, hogy másik készüléken használom a bérletemet, helyezzem át, holott semmiféle készülékcsere nem történt... Nem is értem.
Ma már meg sem merem nyitni... :D
Bízom benne, hogy hamar megoldódik a probléma!
Szép napot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!