Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » IOS 16-on csak én nem tudok...

IOS 16-on csak én nem tudok bérletet venni BudapestGo-n? Ahogy be akarom írni a személyim számát, lefagy.

Figyelt kérdés

2022. szept. 20. 21:33
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem inkább a Közlekedési Mobiljegy appban vásárolj bérletet, esetleg a VoxPay-ben. Ezek a legjobbak.
2022. szept. 21. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
100%

Kedves Kérdező! Ebben a hónapban másodjára vásároltam itt bérletet, lehet hogy utoljára. Mindjárt azt is leírom, hogy miért. (Én is frissítettem a megjelenés napján iOS 16-ra.)


Korábban a Telekom Mobilvásárlás applikációjában vásároltam a havi bérletet, azelőtt pedig a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Mobiljegy applikációjában. Ezzel a két alkalmazással soha (!!!) nem volt gondom.


A BudapestGO alkalmazásban a tegnapi első utamnál sehogy sem töltötte be a metrómegállókat, majd üzemképtelenné vált az applikáció. Ott az app megnyitása, mobilinternet bekapcsolása és repülőgép üzemmód bekapcsolása, majd kikapcsolása oldotta meg a problémát. Később buszra kellett szálljak és nem működött a QR kód olvasó, a buszvezető kedvességén múlt, hogy nem kezdett el problémázni. Ezután kiírta az alkalmazás, hogy másik készüléken használom a bérletemet, helyezzem át, holott semmiféle készülékcsere nem történt... Nem is értem.


Ma már meg sem merem nyitni... :D


Bízom benne, hogy hamar megoldódik a probléma!


Szép napot!

2022. szept. 21. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!