Miért nem lehet rendbe rakni már valahogy ezt a pécsi buszmenetrendet?
Egyszerűen katasztrófa és néha annyira mocskosul elegem van ebből.
Bp-ről késett a vonatunk szokás szerint, ìgy csak a 23:20-as 973-as éjszakai járatot értük el. De a buszsofőr, aki 10 perccel korábban már állt a "pihenőhelyén" (Bp-n egy csomó helyen 10 perccel indulás előtt is fel lehet már szállni, milyen meglepő...) ide sem ért a kiírt időre, erre a sofőr nekiállt veszekedni egy utassal a jegye miatt (hülye ejszakai jegy...) és még csak el sem indulunk időben (23:24), amikor tuti biztosan katasztrófa lenne, ha ilyen mocsok rossz időben nem hagynák az utasokat szétfagyni, hanem felengednének előbb...
Rendszeresen ez van, pedig a távolságisok nem tehetnek arról, ha nem érik el a korábbi járatot csúszásért. Szóval nekem az a bajom, hogy miért nem tud a busz az utasokkal együtt várakozni vacak időben, (nincs más járat ekkor már) BP-n ez tök jól működik.
Mást ne is említsek, amikor egyszerre 4 busz torlódik egymásra és utána 15 percig 1 sem jön. Ennek is rohadtul sok értelme van.
És hogy kint lakom Malomvölgyben, de Uranvárosi buszokra nem tudok lazán átszállni, mert hazafelé irányba vannak a jól működő átszállós csatlakozások, a MUNKAHELY (mert szerintem ez lenne a fontosabb, de mindegy is) irányába várhatok 10-15 percet fagyoskodva szinte minden reggel átszállásra, így akkor már fel se szállok a 7-re a Csontváryig, hanem legyaloglok, mert addig sem fagyok meg.
Annyi, de annyi panasz volt már a málomi közlekedésre, főleg amióta a 107E is kb. megszűnt, mégis, semmivel semmit nem csinálnak már azóta a 4 év óta, amióta odaköltöztem és muszáj tömegközlekednem.
Nem mindenki teheti meg, hogy autóval/taxival/bicajjal/gyalog menjen, akkor már igazán nem kéne ignorálni ezernyi kérést, hogy legyen már kitalálva valami. Ez ugyanis nem múlik azon, hogy nincs se pénz, se elég sofőr.
Mi csak nem akarunk szètfagyni, ellenben időben be akarunk érni a munkába... de hát minek???
A helyi közlekedés az az önkormányzat feladata, vagyis az adott társaság azt és úgy csinálja, ahogy az önkormányzat kéri/ elvárja.
Szóval nem nagyon foglalkoznak a megoldással.
Az önkormányzatnak kellene írni, akár többször több személy részéről érkező megkeresés kellene, mert a sokadik után már érezhető hogy nem egy egyedi utas problémája, hanem több emberé.
Ráadásul szerintem nekik is lehet valami protokoll arra, hogyan kell az ilyesmit kezelni.
A mi cégünknél pl 30 napon belül köteles reagálni valamit az ügyfélszolgálat írásban.
Ha válaszolnának esetleg kiderülne, mi az akadálya hogy normális menetrend legyen.
Sajnos sok esetben olyan készíti a menetrendet vagy az ezzel összefüggő döntéseket, aki soha nem használja azt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!