Buktam a havi Budapest bérletem, vagy vissza lehet még valahogy szerezni?
Csak én lehet ennyire szerencsétlen, nem hiszem el.
Még augusztus végén vettem havi Budapest bérletet a Simple appba. Hozzáteszem még sose vettem így, mindig automatából vettem, de valamiért akkor úgy gondoltam hogy jó ötlet lesz kipróbálni a mobil bérletet (mobiljegyet használtam már korábban is). Na rá pár napra tönkrement a telefonom (kb 10 percenként rebootolt). Szervízbe vittem, és áthelyeztem a bérletem egy itthoni tartalék telefonra. Ma visszakaptam a telefonom, ugye megint áthelyeztem a bérletem, na és most jó a darwin díjas cselekedett, eszembe jutott hogy így szervíz után jó lenne azért egy gyári visszaállítás, gondolom a többit kitaláljátok. Szóval most van egy bérletem, amire azt írja hogy másik készüléken van használatban, és nem tudom áthelyezni sem mert kétszer lehetett maximum. Tanuló pénz, vagy menthető még valahogy?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Talán egy Bkk pénztárnál felvilágosítanak.
Szerintem nem buktad.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Történt velem hasonló, az ügyfélszolgálat gond nélkül visszarakta a másik telefonra (mármint adott egy tokent erre a célra).
+3613255255
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Köszönöm szépen, holnap felhívom őket. :)
Igen, az feltűnt hogy baromi lassú. Első ajtós busznál is van hogy még 5-10 másodpercig forog a karika mire bejön az animáció ami hétköznap reggel elég kellemetlen tud lenni.
Vidéken vettem párszor vonaljegyet a Yettel Wallet appban mert tudtam a feltöltőkártyám egyenlegéből fizetni, és az sokkal gyorsabb volt. Szinte rögtön betöltötte az animációt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Az én esetem inkább furcsa. Nekem egyik napról a másikra kiírta, hogy nem használhatom ezen a készüléken, mert másik készüléken vásároltam, ami nem igaz mert nincs is másik telefonom. Ki is írta, hogy melyik telefonon vásároltam és hogy arra érvényes. Na ez pont az a telefon amelyiken kiírta, hogy arra nem érvényes :[
Át kellett helyeznem a saját telefonomról, ugyanarra a telefonra hogy újra elfogadja érvényesnek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!