MÁV Start alkalmazásban vettem vonatjegyet, és azt írta, hogy kötelező helyjegyet váltani. A kapott jegyen viszont nincs rajta, hogy pontosan melyik helyre is szól. Nem kellene rajta lennie? Valamit rosszul csináltam?
de rajta kellene lennie.
nem tudsz a jegyek között jobbra-balra lapozni?
Keresési feltételeknél bepipálod a “Már van jegyem/bérletem” opciót, rákeresel az adott vonatra és külön megveszed. Máskor ugyanitt elvileg be lehet pipálni, hogy helyjegyet is adjon. Vagy esetleg használd az online felületet, ott általában mindig mindent ad.
Vagy, még az is lehetséges, hogy egy nem helyjegyes kocsiba kaptál helyet. Ez elvileg rajta van a jegyen.. Ha meg nem, az ügyfélszolgálat általában gyors és segítőkész :)
Kellett volna hogy adjon helyjegyet a jegyed mellé kérdés, kérés nélkül is.
Ha rákoppintottál a kis kosár ikonra a vonat mellett jobbra, akkor az ahhoz a vonathoz tartozó összes jegyet kiadja.
Lehet hogy ehhez a vonathoz nem kell helyjegy, ezért nem kaptál.
Sokat segítene ha megmondnát melyik állomásök közé vetted a jegyet és melyik vonatra és melyik dátumra. Ha nem titok.
Ne írj, soha nem válaszolnak. Inkább hívd fel őket, még most is felveszik.
+3613494949
+36204994999
+36304994999
+36704994999
Hívtam őket, de csak annyi választ kaptam, hogy hát igen kötelező lenne a helyjegy, de hívjam őket vissza munkaidőben. :)
Győr-Szombathely, szeptember 8, 19.39-kor indul, Svaria InterCity
Közben ilyet találtam. Akkor még ez lehet érvényben, ha jól értelmezem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!