WizzAirnél kártérítést hogy kell kérni?
Volt egy járat, amire a jegyünk szólt, a reptéren folyamatosan írták ki, hogy késik, aztán végül nem szállt fel a gép, mert nem volt személyzet. Éjszakára elszállásoltak egy szállodába, és azt mondták, másnap délután indul a gépünk. Összesen 23 órával később indult a gép Rómába, ha beleszámítjuk a másnapi késést is.
Ha jól tudom, hivatalosan nem törölték a járatot, hanem rescheduled volt a státusza.
Eszerint töltsem ki ezt:
Itt megírom üzenetben, hogy kérek kártérítést? Furcsállom, hogy vélemények és panaszok van az oldal tetején, én nem panaszt szeretnék tenni, hanem pénzt szeretnék kapni.
Valaki járt már hasonlóan, tudja, hogy mit csináljak?
Töltsd ki a kártérítési igényt a flightright-nál.... Levonnak huszonvalahány %-ot, de tutira megkapod a kártérítést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!