Ilyenkor miért nem küldenek mentesítő buszjáratot?
,,A MÁV az RTL Híradó kérdésére azt mondta, a nagy vihar több fát is a vágányokra és a felsővezetékekre döntött, a helyreállítás pedig órákig tartott.”
Ennek tudatában megkérdezem: mire mentek volna egy mentesítő vonattal, ami szintén nem tud átmenni a kidőlt fákon?
#3 Hoppá, elnéztem.
Akkor valóban elég nagy hiba ez így, bár tény, hogy a szegedi IC-k pótlását nem lehet néhány busszal elintézni, az legalább 4 busz/vonat, de inkább több. Sajnos az a tapasztalat, hogy ennél jóval kevesebb utas esetén sem küldenek pótlóbuszt, hanem várnia kell annak a sok-sok utasnak órákon keresztül. Na, pontosan ez a vasút által kiszolgált agglomerációs településeken élés átka.
Nyilván minden eset más, de egy-egy nagyobb vihar jellemzően a vasúti és közúti közlekedésben is okoz fennakadásokat, ráadásul ha nyílt pályán akad el a vonat, ott a mai biztonsági sztenderdek megkövetelik, hogy a katasztrófavédelem segítse az utasok le- és átszállását - ami ugye pont a vihar miatt leterhelt egységeknek jelent újabb feladatot.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne lehetne ezt jobban csinálni , sőt: nem véletlenül kapta az új vezérigazgató azt az egyik fő feladataként az államtitkártól, hogy javítsák a zavarkezelési és az akörüli kommunikációt. De az is biztos, hogy ez nem úgy működik , hogy telefonál egyet a diszpécser és máris sorakoznak negyed óra múlva a szabadnapról behívott buszsofőrök.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!