Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem szánalmas, hogy négy...

Nem szánalmas, hogy négy járművel jutsz el az M3 metró vonalán Újpestről Kőbányáig?

Figyelt kérdés

2022. jan. 24. 13:08
 1/9 anonim ***** válasza:
83%
Nem három?
2022. jan. 24. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
#1: Most 4, mert Kőbányán a kihúzóban volt egy "kis kocc"
2022. jan. 24. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
94%
Alapból ilyen helyzetben nem. De már lassan kész kellene lennie a teljes felújításnak (ha az eredeti tervek szerint az északi és a déli szakaszt egyszerre újították volna), ahhoz képest a középső idén biztosan nem lesz kész, még tovább is csúszhat a kocc miatt, aztán még jön a Nagyvárad tér és a Lehel tér felújítása a negyedik ütemben (már rég annak kéne tartania).
2022. jan. 24. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
91%

Valamit nagyon rosszul csinálsz. Újpestről vonattal Rákosig nem is kell átszállni és az már Kőbánya.


De ha Újpest-központra és Kőbánya- Kispestre gondoltál, az is megvan legfeljebb 2 átszállásból (pl. Újpest-varoskapu, vonattal a Nyugatin át vagy Göncz Árpád vkp.-tól 1-essel Zuglóba, majd vonattal).


A felújítást illetően pedig te is nagyon jól tudod, hogy

- az egészet egyszerre lezárni felesleges lett volna, mert irrealisan sok buszt, sofőrt, gépet igényelt volna

- voltak és vannak elszámolási viták a kivitelező és a megbízó között, ami miatt a vonali alagutak felújítása sokat csúszott

- senki sem számolt a hétvégén bekövetkezett balesettel, ami miatt a vonal nem közelíthető meg a kocsiszín felől

2022. jan. 24. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
28%

Ilyenkor tovább kéne vinni a Nagyvárad térnél a pótló buszt a végéig.

Ez a 3x átszállósdi szörnyű.

2022. jan. 24. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
91%

A felújításhoz meg annyit, hogy jobb lett volna ha úgy csinálják mint a 2. vonalon, és megállónként zárják csak le.

1 megállót simán le lehet gyalogolni, vagy valami egyéb járművel megoldani és nem szivatnak napi félmillió embert.

2022. jan. 24. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

#6 a 2-es gyakorlatilag járt a felújítás alatt, csak időszakos lezárások voltak. De akkoriban az utasok voltak előtérben, most a kivitelező, mert leállított forgalom mellett nyilván egyszerűbb elvégezni a munkát.


#5 hétköznap öngyilkosság lenne ekkora szakaszon pótolni a metrót. Tapasztaltam az északi szakaszon, amikor a Deákon baleset történt, meghosszabbították a pótlót, az Árpád hídig (akkor még az volt a neve) jól ment, onnantól beállt az egész és több mint fél óra volt a Deákig a menetidő. A legtöbb embernek megfelelő ez a megoldás, azoknak gond csak akik Kőbánya-Kispestre mennek, de most emiatt szívjon mindenki akinek a déli szakasz egyéb állomásainak egyike az úti célja?

2022. jan. 24. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
94%
5-ös, és honnan akasztasz le ehhez plusz 30 buszt és sofőrt ? És miért szívatnád az utasok többségét, akik nem Kökit érintve utaznak? Hülye egy ötlet.
2022. jan. 24. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Bár most nézem hogy pótlóbusz van. Egy vágányon járó ingavonat jobb lett volna. A kocsiszín kapcsolatát meg kellett oldják hogy a délire a szerelvények ki tudjanak jönni.
2022. jan. 24. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!