A Siófok-Székesfehérvár személyvonatok miért nem FLIRT-tel vannak kiadva?
Figyelt kérdés
Most, hogy vége az utószezoni menetrendnek, és újra csak Siófok-Székesfehérvár között közlekednek a személyvonatok (eddig sebesek jártak), ismét Szili+2 kocsi kiosztásban közlekedik. Évek óta max hétvégente járnak FLIRT-ek személyvonatként erre szezonon kívül. A nemrég villamosított északi parton a Fehérvár-Füred személyvonatok pedig majdnem kivétel nélkül FLIRT-tel vannak kiadva. Miért van az, hogy a Start nem közlekedtet modern motorvonatot a Déli partra, és akkor miért jutott az Északira?2021. szept. 14. 08:57
1/9 anonim válasza:
A FLIRT-ek a budapesti elővárosi forgalomba vannak kiadva, a balatoni forgalommal ellentétben ilyenkor van a csúcs.
2/9 anonim válasza:
Mert most a füredi vonal(szakasz) lett a kirakat és bizonyítani kell, hogy miért is kellett oda a tyúkbél... A sok halbi kocsi meg felszabadult azokat is fel kell használni valamerre.
3/9 anonim válasza:
Mert a világon nincsen ennyi FLIRT. Elkezdődött az iskola, több kell az elővárosba. Plusz ahogy 2-es írta, igazolni kell a jelen formájában igencsak elfuserált északi parti villamosítást, amit úgy nehéz megtenni, ha ugyanazokat a kocsikat, amik eddig jártak ott, 40 éves remot Csörgő helyett 50-60 éves Szili rángatja. Másrészt hidd el, ha nem mozgáskorlátozott vagy, akinek az alacsonypadló a lényeg, kényelmetlenebbül fogsz utazni az elővárosi kivitelű, legfapadosabb berendezésű 415-ösön, mint a halberstadtin, pláne, hogy már a klímaszezonnak is vége.
4/9 A kérdező kommentje:
2-es: igen, sajnos ez is eléggé tipikusan magyar, hogy ha most megcsinálnak valamit, az a kirakatban kell legyen.
3-mas: azért a második gondolatmeneteddel nem értek egyet. Kényelmesebb ugyan valamennyivel a halbikon az ülés, viszont kb ez az egy pozitívum, ha személyvonatról beszélünk. A FLIRT viszont cserébe sokkal csendesebb, jobb a futása, van normális WC, hangos és képi utastájékoztatás (utóbbi mondjuk nekem mind1, de van, akinek fontos). Arról nem beszélve, hogy a jobb gyorsulás miatt jobban lehet tartani a menetrendet, könyebb reagálni az 1-2 perces csúszásokra. Továbbá bár nincs klímaszezon, azért a fűtés is sokkal jobban szabályozott a FLIRT-en.
2021. szept. 16. 18:36
5/9 anonim válasza:
Kedves kérdező, tisztában vagyok a 415-ös és a halberstadti műszaki adataival, képességeivel, mivel véletlenül pont a vasútnál vagyok mérnök, és mit ad Isten, éppen a 415 az egyik sorozat, amit karbantartunk abban a műhelyben, ahol dolgozom :) Az, hogy utasszempontból melyiknek mi az előnye, az én szubjektív véleményem, lehet vele nem egyetérteni, de kioktatni elég meddő dolog. 3-mas voltam.
6/9 A kérdező kommentje:
5-ös: egyáltalán nem kioktató szándékkal írtam a válaszomat. Szimplán leírtam azt, hogy miért gondolom sokkal alkalmasabbnak a FLIRT-et erre a szerepre.
2021. szept. 16. 19:57
7/9 A kérdező kommentje:
Nos, most láttam a Szvör-ben, hogy az összes személyvonat a menetrend váltástól kezdve Flirt-tel van kiadva. Meg is lepődtem rajta. Vajon honnan tudtak hozni elegendő Flirt-et?
2021. dec. 13. 13:04
8/9 eddiboy válasza:
Egyre több a KISS, szabadulnak fel a Flirtök.
9/9 A kérdező kommentje:
8-as: ez mondjuk valóban igaz, pont most néztem, hogy az 1-es vonalon is megy már KISS meg Nyíregyházára is
2021. dec. 13. 15:03
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!