Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem alkalmaz valós...

Miért nem alkalmaz valós szakembereket a BKK?

Figyelt kérdés
Valóban hozzáértő emberek nem nagyon dolgozhatnak ott. Azt megértem, hogy egy adott helyzetben nem tudnak tájékoztatni, de 30 napos válaszidővel teljes idétlenséget küldeni válasz gyanánt, az már nagyon az alja.
2021. aug. 26. 19:45
 1/5 anonim ***** válasza:
66%
Az ilyen legalja állami cégeknél az az elvárás, hogy semmitmondó bullshitet válaszoljanak minden levélre.
2021. aug. 26. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
79%
Mert túl sokba kerülne megválaszolni. Helyettük alkalmaznak ügyfélszolgálatosokat 150-ért, akik a telefonban vagy e-mailbem megnyugtatnak hogy, dolgoznak az ügyön, valóban meg a vonal másik végén csak vakargatják a fejüket
2021. aug. 26. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Azért értenek hozzá. A telefonba részletesen elmagyarázta az ügyintéző, hogy hogyan tömítik el az automatákat amikor azt jelentettem be, hogy nem adott vissza. Elmondta, hogy mit kell hova dugni, ki is jött a visszajáró hiánytalanul.
2021. aug. 26. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
nyugi, a freemail is 30 napra válaszol.
2021. aug. 26. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
57%
Ejj... Milyen területen?
2021. aug. 27. 03:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!