Hány darab IC+ kocsija van a MÁV-nak és honnan lehet őket felismerni?
Úgy tudom készült 2 prototípús IC+ kocsi (jelegzetes lilás rózsaszínes belső részekkel). Ezen a kettőn kívül készült még ilyen Bpmz kocsi (ide nem bele értve a kerékpár szállításra alkalmas kocsikat) vagy sima felújított kocsikkal keverem össze amit IC+-nak hiszek?
Ha még ezen a kettőn kívűl készültek, akkor azokat milyen ismertető jegy alapján lehet felismerni és megkülönböztetni a többi átfestett/felújított kocsitól?
Jelenleg a következő IC+ kocsik vannak állagban:
2 db prototípus, 2. osztályú, termes (Bpmz 61 55 20-91 400...401)
10 db 2. osztályú termes (Bpmz 61 55 20-91 410...419)
10 db többcélú teres, 3 kerekesszékhellyel (Bbdpmz 61 55 84-91 400...409)
35 db többcélú teres, 2 kerekesszékhellyl (Bbdpmz 61 55 84-91 410...444)
Ezen kívül különböző építési fázisban (az elsők már a futópróbákat végzik) van 35 db 1. osztályú, bisztrószakaszos kocsi (ARmz 61 55 85-91 400...434)
A továbbiakat majd meglátjuk, tervekkel teli a hátizsák, az illetékesek már 500 db IC+ kocsiról álmodoznak a legkülönfélébb kivitelekben (pl. alacsonypadlós kocsi, nagykapacitású kerékpárszállító, bárkocsi, teljes 1. osztály, vezérlőkocsi, hálókocsi, stb.)
Amiről kívülről a legkönnyebben felismerhetők az IC+ kocsik az a feljáróajtó: az oldalablakoknál lejjebb nyúló, lekerekített sarkú ablakok vannak a feljáróajtókon (a 2 proto kocsi még a 3G IC-kkel azonos, szögletes sarkú kivitelben készült).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!