Mit lehet tenni egy ilyen helyzetben, ha annak ellenére,hogy igazam van, nem vesznek komolyan?
Tipikus magyar szokás. Ezért tart itt az ország. Dögöljön meg a szomszéd tehene is...
Te első osztályú jegyet vettél. Első,osztályon utaztál. Teljesítette a MÁV a szerződésben foglaltakat? Igen. Ez tartozik rád. A MÁV válasza is ezt fogja tartalmazni. De legalább szerzel pár vidám percet nekik. Ha valakit harmadosztályú másodosztályú jeggyel épp oda ültettek le, mert már nem volt több másodosztályú hely, ahhoz semmi közöd.
Máshol is ugyanez van. Ha valaki megbüntetnek tilos parkolásért, az első dolga az hogy fotókat mutogat, hogy a többi kocsin miért nem volt büntetés. Mintha attól hogy a többin nem volt (le is vehette a fotó kedvéért), attól az ő tilos parkolása nem történt volna meg.
Tanuld meg kérdező, hogy csak a magad dolgával törődj. Boldogabb lesz az életed, ha nem azt fogod lesni 7/24-ben, hogy kire miért irígykedhetsz.
2-es, (itt egy káromkodás volt eredetileg), pont azért tart ott az ország, ahol, mert senki nem emeli fel a szavát egy sor káros jelenség ellen, hanem leugatja a másikat egy “törődj a magad dolgával” stílusú mondattal. Nem, ha valami rosszul működik, arról beszélni kell és nem a homokba dugni a fejünket.
Itt ugye az a nagy kérdés, hogy mennyire volt zsúfolt a másodosztály. Ha ott már nincs hely, leülhetnek utasok a szabadon maradt elsőosztályú helyekre is. Ez esetben első osztályra jegyet váltó utasunk így járt, sztori vége. Ellenben ha ok nélkül potyáztak ott másodosztályú jeggyel mások, akkor teljesen jogos a felháborodása annak, aki konkrétan többet fizetett másoknál , miközben pontosan ugyanazt a szolgáltatást kapta, mint ők. Na ilyenkor bizony valamerre nivellálni kell: vagy ő kapja vissza a különbözeti jegy árát, vagy a többi utas fizesse azt ki. Így volna korrekt.
Okoska hármaska, nem érted még mindig.
Az első osztályú utasra az tartozik, hogy neki első osztályú helye volt-e. Ennyi. Én mi9nt szolgáltató neki azt adtam, ami járt. És ha én mint szolgáltató úgy döntök, hogy az amúgy félig üres első osztályú kocsiban az üres helyeken egy-egy zsák krumplit utaztatok, mert épp nincs elegendő tehervahonom, akkor semmi közöd hozzá, amennyiben a krumpli nem szennyezi be a ruházatodat, és egyéb kellemetlenséget sem okoz.
De kifejezetten köszönöm a hozzászólásodat, mivel illusztráltad a tipikus magyar okoskodó feljelentgető házmester-hozzáállást.
Megismétlem: mint szolgáltató, ha neked mint fizetőnek kifogástalan szolgáltatást nyújtottam, akkor nincs közöd ahhoz, hogy kit és hányat viszek akár ingyen. A te utazási szerződésednek, amely a jegy megvásárlásával és az utazás megkezdésével mint ráutaló magatartással jött létre, nincs olyan pontja, ami bármilyen, a többi utasra vonatkozó kitételt tartalmazna.
Neked egy darab jegyed volt egy darab helyre. Megkaptad? Igen.
Közöd nincs hozzá, hogy a többi helyen ültek-e vagy nem, volt-e jegyük vagy nem, és ha volt milyen osztályra szólt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!