Mi lett a sorsa a GySEV M62 905 psz.-ú Szergejnek az állományból való törlés után?
A lepontozós kis taknyost is selejtezni kellene!
Azért az nem úgy megy, hogy délelőtt összecsattan egy mozdony valamivel, délután meg már festik rá a nagy "S" betűt...
A balesetet ki kell vizsgálni. Addig nem nyúlnak hozzá kb semmihez. Nálunk volt, hogy több mint egy évig állt egy mozdony lezárva, félrerakva, mert ment a vitatkozás, hogy ki a felelős, stb.
Természetesen van a járművekre biztosítás is, úgyhogy a biztosító is jön és vizsgálódik, belepofáz, stb. Ez is időbe telik.
Az ahhoz szükséges vizsgálatok amik alapján eldöntik, hogy javítható-e a jármű, vagy nem és az alkatrészei milyen állapotban vannak az is időbe telik. Amikor kimondják végre eá az áment akkor sem kerül azonnal selejtezésre. Kimentik belőle a még használható alkatrészeket és felhasználják másik mozdonyokban. Persze ha épp nem kell egy teljes főgépcsoportot cserélni akkor nem fogják kiszerelni és kerülgetni a műhelyben... ráadásul a selejtes gépeket tömegre kell leadni, tehát egy a rossz alkatrészeket vissza kell pakolni.
stb.
stb.
a fentiek tükrében nem is sok a 4-5 év mire a szétvágásig jutott.
A GySEV M62-esek sajnos mind mentek a kukába.
Több helyen olvastam, illetve olyan kollégáim, akik akkoriban is itt dolgoztak már, mind ezt mesélték. Nem egyszer olyan felhanggal, hogy viszonylag jó állapotú gépek (is) voltak, figyeltek rájuk, el kellett volna rakni letétbe legalább az utoljára selejtezett és legjobb állapotú 2-3 darabot, és akkor most itt lennének a Br233-asok helyett, amikkel azért akad gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!