Amikor frissen behozták őket 1978. környékén, az 59-es vonalon, ahol először járt.
2021. máj. 1. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Igen, az elején napközben szétkapcsolták őket csúcsidőn kívül az 59-esen, ráadásul akkoriban A-B végű volt a csatlás (mindkét villamos előre nézett).
2021. máj. 1. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Volt, a Széll Kálmán téren a fonódó miatti felújításig volt ott egy nem használt fordulóvágány, valószínűleg a Tatraknak. Már elbontották.
2021. máj. 1. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
"A Tátrák üzemüket 1980. február 1-ján kezdték meg az 59-es vonalon. Ezen a vonalon nem csak a ma szokásos ikerüzem létezett, hanem szóló, illetve A-B véggel csatolt járművek is.
Az 1980-as Forgalmi utasítás szerint reggel az 59-esen B-B véggel (egymásnak háttal) csatolva adta ki a kocsikat forgalomba a remíz. A reggeli csúcs után történtek Farkasréten a szétcsatolások, majd a délutáni csúcs kezdete elött az összecsatolások immáron A-B véggel. Este újra szétcsatolták Farkasréten a szerlvényeket szólóra. A vonali csatolás "macerás" jellege miatt hamarosan lemondtak erről az üzemmódról."
#6 a 2000-es években az 56-os még elég sokáig fordult ott a hurokvágányban. Csak amikor meghosszabbították a Móriczig, akkor vált kihasználatlanná. Nem a tatraknak épült, sokkal régebbi annál.
2021. máj. 1. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Igen, a klasszikus 56-os (Hűvösvölgy - Széll Kálmán tér) 2008 végéig járt, azután vált feleslegessé, mert Hűvösvölgy felől egyik járatnak sem maradt a Moszkva tér a végállomása.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!