Tervben van a Ganz CSMG-k korszerűsítése?
Ahogy jönnek a CAF-ok, azok felváltják a Tatrakat az 1-esen és egyéb vonalakon, amik a Ganzok helyére kerülnek a 47-49 és a 2-es kivételével, mert ezeken a vonalakon nem fér el más. Így idővel már csak felújított Ganzok maradnak. Amúgy a legtöbb Ganzon és Tatrán nem használják a leszállásjelzőket, ahogy ajtót zár kigyullad a leszállásjelző, mintha folyamatosan be lenne nyomva a gomb (és nem a covid miatt, előtte is ez volt).
2021. márc. 21. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 A kérdező kommentje:
Igen, viszont már csak a 2(M), 47, 48 és 49 az, ahol Ganz/KCSV jár, a többi már most is Tátra, CAF (Budán és Pesten), illetve TW6000 (Pesten). Tehát ha tovább akarunk fejlődni, akkor kezdeni kell valamit azokkal a helyekkel, ahol jelenleg nem fér el a Ganzon kívül más.
A 2-es vonal lánchídi aluljárójának a szélesítése tudtommal tervben van a hídfelújítás kapcsán, szóval azzal elvileg nem lesz baj. Sajnos a Szabadság híddal nem tudom mi lesz.
2021. márc. 21. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
A hídfelújítasból kivették, de az alsó rakpart rendbetétele projektben jó eséllyel, vagy ha ott nem, a pesti fonódó villamos projektben biztosa benne lesz a pesti hídfő aluljárója.
Persze csak ha a kormány is így akarja, hiszen a végső döntés az övék, bár az EB nem fogja hagyni, hogy a várossal ne egyeztessenek érdemben.
A Szabadság hídon még jó ideig maradnak a felújított példányok, de ott is a Bajcsy-Zsilinszky úti vonal építésekor muszáj lesz lépni, így valószínűleg egyirányú lesz az egyéni gépjárműforgalom számàra.
2021. márc. 21. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
A 2-es vonalon nem csak a lánchídi aluljáró a szák keresztmetszet, hanem a teljes "viadukt-szakasz" is.
2021. márc. 21. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
Oh, köszi a helyesbítéseket.
2-es voltam.
2021. márc. 21. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
Egyszer úgyis muszáj lesz venni új járműveket, ami befér. A Szabadság hídon ha majd egyszer feltúrják, meg lehetne csinálni, hogy fonódjon, mint a Margit híd alatt, így ott is mehetnének a nagyok, annyi vili nem jár, hogy fennakadásokat okozzon, hogy egyszerre csak egy villamos lehet a hídon.
2021. márc. 21. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
#7 ez egy jó ötlet. Bár mivel a második legkeskenyebb villamosok (CAF, Combino, TW6000, tehát minden, ami nem Tátra) csak 10 centivel szélesebbek, ezért elméletben elég lenne 5-5 centivel kifelé tenni a síneket, ha jól gondolom (+a CAF-nak kilógó tükre sincs). Bár egy ideális jövőképben (ahol többen használnak tömegközlekedést, különösen az agglomerációból) szerintem nincs szükség arra, hogy a Szabadság híd egyénileg autóval is járható legyen.
Vannak már felújított ICS-k.
2021. márc. 21. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 A kérdező kommentje:
Igen, de ezt a felújítási programot (mint a 1301 és 1441) fogják folytatni, vagy ennyiben marad?
Kapcsolódó kérdések: