Ha a kormánynak annyira fontos a vasúti közlekedés, hogy több ezer milliárdot költenek rá, akkor az elmúlt években miért voltak nagy többségben az autópálya és gyorsforgalmi út építések a vasúti pályák, járművek korszerűsítésével szemben?
Figyelt kérdés
2021. febr. 26. 20:07
11/15 anonim válasza:
Siemens-Halske bizber. van több budapesti fejpályaudvaron. Akkor milyen fejlesztésekről is beszélünk...
12/15 anonim válasza:
Az a több ezer milliárd a megfelelő zsebekbe vándorol. A valóságban még állagmegóvó karbantartás sincs.
13/15 anonim válasza:
Azért, mert két külön szektorról van szó. A pénz egy része pályázatokból származik, azok is kötöttek. Ha közforgalmi út felújítására szólnak, akkor nem használhatják fel vasúti felújításra vagy bármi másra. Olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy a szomszéd miért nagybevásárlásra költi a pénzét, amikor az éttermeket kellene támogatnia.
14/15 anonim válasza:
New Deal
Keynes
Ilyesmiket fuss át!
15/15 anonim válasza:
A nógrádi vasútvonalat teljes mértékben leszarják. Salgótarján az egyetlen megyeszékhely ahonnan nem indul közvetlen gyorsvonat a fővárosba. Pedig pont hogy ezen a területen lenne rá szükség a nagymértékű munkanélküliség miatt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!