Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A pesti 23-as busz miért nem...

A pesti 23-as busz miért nem megy tovább a Fővám térig?

Figyelt kérdés
Az újpalotaiak sokkal kijjebb laknak, mint a 20. ker., és ők több olyan buszt is kaptak, ami a teljes belvároson keresztülmegy, sőt még a város másik felére is elér.
2021. febr. 18. 21:14
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:

Ez a 7-es válaszolónak ment.


Budapest bármely részén élők csak akkor tartják problémának a rossz erzsébeti közlekedést, amikor ott keresnek olcsóbb albérletet.


Ha éppen nem keresnek albérletet akkor egyáltalán nem fontos számukra a jó erzsébeti közlekedés, visszatérnek a szokásos baromságokhoz, hogy a fogaskerekű meghosszabbítása és a hármas metró Káp.megyerig való hosszabbítása Budapest legégetőbb problémája.

2021. febr. 19. 11:14
 12/25 A kérdező kommentje:

#10

Te értelmi fogyatékos vagy? A hármas metrónál mit rugózik 5 éve megállás nélkül az összes utas és a teljes helyi politikai elit?

2021. febr. 19. 11:16
 13/25 anonim ***** válasza:
68%
Csepelen ugyanez. Most, hogy újítják a hévet, sok utas napi 10 járművel jár, és van pofája 50 méter gyaloglás miatt rinyálnia. Hát megáll az ész.
2021. febr. 19. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
100%
bruhahahaha....
2021. febr. 19. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 A kérdező kommentje:

#13

Jah, inkább szégyellnék magukat, amiért nekik is csak 9500 forintos utazási költség van felszámítva annak ellenére, hogy sokkal jobban koptatják a járműveket.

2021. febr. 19. 11:26
 16/25 anonim ***** válasza:
100%
Ne adj ötleteket a városvezetésnek.
2021. febr. 19. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
100%
Anyám borogass! :-D :-D
2021. febr. 19. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:

Így alakult, de a #6 leírta a lényeget.

A Boráros tér egy olyan hely, ahonnan kár lenne továbbvinni a 23-as buszcsaládot, hiszen a felmerülő irányokat jól kiszolgálják a 2-es és 4/6-os villamosok. Na Újpalotával teljesen más a helyzet. Eléri a körutat (Blaha), onnan mi vinne tovább mondjuk a Rudas vagy a BAH-csomópont irányába, ha nem szelnék át a belvárost a buszok? Semmi.

No meg nem tartom jó ötletnek 2,5 perces követéssel csuklós buszokat beküldeni a belvárosba, miközben még a végállomásuk sem adott, ráadásul párhuzamos villamosjárat is van. Aztán addig lehetne matekozni, hogy hol forduljanak meg, míg el nem jutunk a Deákig stb. A belvárosból kifelé kéne küldeni a buszokat, nem befelé.

No meg igény sem feltétlen lenne rá: a Borárosról az emberek többsége nem a 2-es, hanem a 4/6-os villamosra száll át, tehát a Fővám térrel nem lennének előrébb, de nem győzöm ismételni magam: ha mégis a Fővám tér a célpont, akkor a 2/2M villamos 2 percenként jár reggel.

2021. febr. 19. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 A kérdező kommentje:

"de nem győzöm ismételni magam: ha mégis a Fővám tér a célpont, akkor a 2/2M villamos 2 percenként jár reggel"


Én meg nem győzöm ismételni, hogy sok pesterzsébetinek a kettes villamos már a harmadik jármű, amire fel kell szállnia. Miért van az, hogy ha egy mátyásföldi panaszkodik, hogy az Örs vezér téren sétálnia kell a metróig, akkor rögtön egyetértően bólogatni kezdenek a közlekedésmérnökök, hogy "igen, igen, ez egy komoly probléma". Közben egy pesterzsébeti (vagy csepeli vagy soroksári) lakos nem is álmodhat arról, hogy valaha is kap a Boráros térre metrót, de még a neki járó alacsonyabb színvonalú szolgáltatásnak a fejlesztéséhez is úgy viszonyulnak a közlekedésmérnökök, hogy "mivan, lusta vagy sétálni 50 métert". Erre a kettős mércére én már nem is várok választ, ugyanis ha az elmúlt 20 évben nem kaptam választ, most se fogok.

2021. febr. 19. 23:57
 20/25 anonim ***** válasza:

#18 vagyok.

Nincs kettős mérce. A H6-os HÉV meghosszabbítása is tervben van, sőt, jelenleg többet hallani róla, mint a H8/9-ről. Hálózatilag értelmezhetetlen, hogy a HÉV el van vágva, miközben csak egyenesen kéne mennie tovább, ezért is nyomják ennyire mondjuk a H8-at.

Persze kísérleti jelleggel meg lehetne próbálni, hogy mondjuk a 23E bizonyos indulásai meghosszabbítva bemennének a Fővám térre, de továbbra is kitartok amellett, hogy lehetőség szerint csökkenteni kell a belvárosi buszok számát. Az átszállás sajnálatos dolog, én is három járművel utazom egy irányba (igaz, majdnem két órát/irany), de ez a tervezet nem sok ember gondját oldaná meg, csak azokét, akik a Fővám térre mennek. A többieknek Határ út és metró. Márpedig a tömegközlekedés nem egyéni igényre épül.

2021. febr. 20. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!