Miért dobják ki olyan hamar a budapesti tömegközlekedési eszközöket? Az új járművek vásárlása helyett költhetnék új vonalak létrehozására a pénzt.
Ilyen szuper metrókat dobáltunk ki a 3-as vonalról.
Szerencsére fejlődünk, és nem új franciákat vettek helyettük.
Igazából semmi probléma nem volt a szovjet metrókkal. Normális karbantartás hiányzott természetesen, de nagyon ritka volt a meghibásodás.
A "felújításról" pedig.... a cseheknek sikerült, nagyon is jól.
Ja, csak be kellett volna olajozni a kerekeket, hogy ne csikorogjon végig, elmentek volna még 30 évet.
Klíma meg úgyis csak nyáron kellene, úgyhogy az most sincs.
Nem viszonyítok semmit semmihez, azt szeretném valahogy elmagyarázni, hogy lehetne hasznosabb dologra is költeni a pénzt, mint alacsony padlós hévek vásárlására (ami magával vonzza, hogy a peronokat is át kell építeni).
Az, hogy 50-60 évesek a hévek nem indok, ugyanis működnek. Az új kocsikra kidobott pénzt például lehetne fordítani a pálya karbantartására.
"nem indok, ugyanis működnek."
Ez nettó baromság. Nem akkor kell keresni új járművet amikor már az összes szétesett, mert a beszerzés nem megy egyik napról a másikra, viszont a kocsik sorra mennek tönkre. Egyre kevesebb működőképes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!