Miért nem szereti a Volán a csuklós buszokat? Legalábbis
nekem ez jön le abból, amit lent leírtam
Figyelt kérdés
Itt ahol én járok busszal, falu és a közeli város között, rendszeresen Ikarus csuklós buszok járnak, főleg hétköznap tanítási időben. De azt veszem észre, hogy amikor kevesebb utas várható mondjuk mert nincs iskola éppen, vagy most mert járvány van és kevesebben szállnak buszra, akkor szereti a Volán lecserélni a csuklós buszokat valamiért kisebbekre, vagy egyrészes Ikarus buszra, vagy valami modernebb fajtára. Kicsit mintha úgy állnának hozzá, hogy ha csak lehet akkor nem csuklóst akarnak küldeni. Ez miért van? Jól látom, hogy nem szereti a Volán a csuklós buszokat? Pedig én azokkal szeretek utazni, távolságot is könnyebb rajtuk tartani másoktól most járvány alatt mondjuk. Modern buszok meg totál zsúfoltak.
2020. dec. 3. 03:07
1/7 anonim válasza:
Gondolom kevesebbet eszik a nem csuklós.Egyébként én is észrevettem.
2020. dec. 3. 03:20
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
A buszmegállók sem mind "szeretik".
Főképp külterületen olían rövid a busz-öböl. hogy a forgalmi sávra lóg a busz popsija.
Forgalmi és vezetéstechnikai szempontból is lehet kényelmetlen, nagyobb a fordulóköre.
No és a #1-nek is van igazsága.
.
Az, hogy te szereted, az nem lehet mérvadó, nem az utas választja a járművet és nem a befőtt teszi el a nagymamát.
2020. dec. 3. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Többet fogyasztanak, nehezebb velük közlekedni és nem mindenhol tudnak vele rendesen megállni, azaz minden szempontból rosszabb, mint a normál, az egyetlen elönye, hogy több utas fér bele.
2020. dec. 3. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Ha nincs kihasználva akkor minek azt hajtani?
De ez igazából összetett dolog. Hiszen valamikor kell őket takarítani, szervizelni. Vagy csak alapból ha van egy "flotta" akkor azt igyekeznek egyformán kihasználni, ne az legyen, hogy az egyik 100 ezer km-t fut évente a másik meg 10 ezret.
2020. dec. 3. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
A csuklósból mindig kevesebb van, és körülményesebb üzemeltetni, akármilyen cégről legyen szó.
Mindezekhez annyit tennék hozzá, hogy miután vezetéstechnikailag is bonyolultabb csuklóst vezetni, leginkabb tapasztaltabb járművezetőket osztanak be e kocsikra. Tehát a vezénylés is lehet az okok között.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!