A BKV minek szerez be ócska, használt buszokat, amelyek sokszor vázig égnek?
Figyelt kérdés
Nem tudnának szerződést kötni vmelyik gyártóval új buszok beszerzéséért?
Lsd. Arriva az MAN-el.
2020. okt. 3. 22:50
2/10 anonim válasza:
A kormány nem engedi, csak magyar buszok beszerzését. Volt élő szerződés vadiúj lengyel buszokra még a metrópótlás indulásakor, a kormány lelőtte. Megrendelték helyette a magyar buszt sokkal magasabb áron, azóta sincs leszállítva. Így kényszermegoldás, hogy használt buszokat vesznek, amit máshol leselejteznek, újat nem lehet, mert a kormány csak nem létező új buszokat engedne venni.
3/10 anonim válasza:
Nem a buszokkal van a baj, érdekes máshol nem égtek szét mielőtt idekerültek. Csak lehet ott a karbantartás nem annyiból állt, hogy beírják az adatbázisba, hogy persze megvolt... Ha csupa olajsár a motortér illetve a hűtőt sem takarítják ki néha a beszívott falevéltől miegymástól, akkor nem csoda, hogy előbb utóbb kigyullad, ha egyszer ég " tüzelő " is van ott ami éghet.
4/10 anonim válasza:
Ja a magyar karbantartást hagyjuk. Lutri az egész. És nem azért, mert az emberek a hülyék, hanem a vezetőik a munkahelyen. Tudod haver darabszám? Most, ha 1 hètig nem menne a gép az nagy kiesés lenne, de az okos tojások nem tudják azt, hogyha talán karban lenne tartva normálisan, akkor nem fordulna elő az, hogy naponta, 3-4 órát áll a gép, így meg nem belátva a saját hibáját, könnyebb a szerelőt és operátort b.sztatni. Igaz a napi 3-4 óra állás, az valóban nem 40 óra, mert általában annyi kellene a normális, teljes körű szervízhez. De jobb az a 15-20 óra. Csak az idegállapota meg olyan lesz annak a szerelőnek meg operàtornak, hogy vagy elmegy állományba, vagy totálisan lesz.rja az egészet, és elengedi. Inkább utóbbi a jellemző. Persze más kérdés, hogy ez kivetődik jó néhány embernél az otthoni életre is, lásd pl autó karbantartása. Ami szintén két élű dolog. Mert van, aki tényleg lesz.rja, és van, aki olyan mint én, hogy a töke tele van azzal, hogy hogy tartson karban egy autót a 21. században, ha 2 hetet vagy 1 hónapot kell sorban állni.
5/10 anonim válasza:
Bizony, a kormány annyira erőltette a soha el nem készülő és sajnos kétes minőségű magyar(nak mondott) buszok beszerzèsét, hogy ahol tudta, gátolta új külföldi kocsik beszerzését. Így meg aztán a BKV azt vesz, amit kukázni tud a piacon.
6/10 anonim válasza:
Ezt egy Nemzet Kanzultációval le lehetne rendezni, amely kimutatná, hogy kipcsak, harcos népünknek csakis ilyen buszgépjárműkre van szüksége.
7/10 anonim válasza:
Mert a VT-Arriva a kormány érdekeltségébe tartozik, a BKV nem, tehát utóbbiból nem tudnak annyit lopni (bár azért ott is csinálják, ha van lehetőség)
8/10 anonim válasza:
Olaszországban, pl. Rómában is komoly gond a buszok leégése.
9/10 anonim válasza:
Mert miután a vezetőség kitalicskázta belőle a pénz nagy részét, nem marad pénz új buszokra.
10/10 anonim válasza:
9-es, jelenleg nem a menedzsment talicskázza ki a pénzt, hanem a kormány teremt olyan környezetet, hogy se busz, se talicskázható pénz nincs. Nagy különbség!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!