Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Kihez lehet fordulni, hogy a...

Kihez lehet fordulni, hogy a MÁV ne tegye tönkre a nógrádi buszközlekedést?

Figyelt kérdés

A tervek szerint a Salgótarján-Budapest vonal helyett Salgótarján-Hatvan maradna, Hatvanban vonatra kellene szállni.


Ez teljesen értelmetlen, hiszen semmilyen előnnyel nem járna az átszállás, az ülőhelyek (esetleges) hiányáról nem is beszélve.



2020. szept. 6. 10:07
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Honnan a hír?


Nem tartom túl valószínűnek, évtizedek óta működik a vonal és rengetegen járnak Salgótarjánból Pestre.

2020. szept. 6. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A nagy Levin ***** válasza:
11%
Hogy jön ide a MÁV? Ha megszüntetnek, vagy átvariálnak egy buszjáratot, az az illetékes Volán, közlekedési vállalat döntése.
2020. szept. 6. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
A MÁV lett a Volánbusz tulajdonosa, szóval simán lehetséges. Erről konkrétan nem hallottam, de sok más helyen ugyanez történik az országban, hogy a budapesti közvetlen buszjáratokat megnyírbálják és a vasútra terelik az utasokat. Pl. Zala megye, Esztergom környéke stb.
2020. szept. 6. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A nagy Levin ***** válasza:
100%
#3, értem, ezt nem tudtam. Köszönöm!
2020. szept. 6. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Hűha, önmagában elég nagy őrültségnek tűnik az ötlet, mivel a cél az lenne, hogy a buszokat kiváltsák Budapest-Hatvan-Salgótarján(-Somoskőújfalu) viszonylatú vonatokkal. A menetidőnek mondjuk ez is betenne, de ütemes átszállásmentes kapcsolatokat így lenullázni veszélyes üzekedés.


Sajnos azonban a tömegközlekedés ügye nem élvez érdemi kormányzati figyelmet: ahol nem kell betonozni, azaz nem lehet milliárdokat elsíbolni, ott bizony az üzemeltetés terén a MÁV-Volánbusz párharc aktuális állásától függ, mikor melyik ágazat jut előnyhöz. (Nyáron a vasút beáldozott pár mellékvonalat a buszos lobbi nyomására, de már nagyjából tudható volt, hogy jön a vasút hatalomátvétele a “szakmai” (???) irányításában, ez egyfajta előzetes kompenzáció volt a távolsági buszok leépítéséért cserébe. Aztán most megint valami megmozdulhatott, mert Keszthely körül a vasúti szolgáltatást is leépítik a buszok után. Jó kis “race to the bottom” kezd itt kialakulni a különböző minisztériumi , szakigazgatási szervek és állami konglomerátumok között. Ebbe max akkor tudsz beleszólni, ha a legerősebb környékbeli fideszes figurát meggyőzöd akár többedmagaddal arról, hogy itt valami nagyon nem jó dolog készül, amiért rá fognak haragudni a választói. És még akkor is lehet, hogy a pártközpontból leszólnak neki, hogy ne ugrál jön.)

2020. szept. 6. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Ifj. Paprikás Csirke ***** válasza:
100%
A tömegközlekedés nem "nem élvez kormányzati figyelmet", hanem a Volánbusz ezzel a döntéssel konkrétan egy Mészáros Lőrinchez hasonló körhöz fog kerülni. Ők fognak alvállalkozóként szolgáltatni, mint anno a Colour Toursszal próbálkoztak, hosszú távon meg teljesen leveszi róla a kezét a kormány és az építőipar után ez is egyfajta kifizetőhely lesz. Az ITM-nek volt egy utolsó kísérlete, hogy megmentsék működő állami szolgáltatóként, de a koronavírus felfordulás közepette kiszedték a karjaik közül a Volánt, ennyi volt. Vegyél autót.
2020. szept. 6. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

20 év mávos múlttal mondom, hogy ha kitalálja valami

excel-huszár, hogy meg lehet sopórolni 10 forintot azzal ahogy ő kitalálta akkor megvalósítják.

2020. szept. 6. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!