Kezdőként nem fogsz sokat keresni, a zsíros fordákat a régiek kapják. De azok sem keresnek többet mint Te a gyárban. Kezdőként 200-250-re számolhatsz. Ha szerencséd van, max 250-300.
2020. aug. 5. 04:54
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
Öregem becsüld meg azt a gyári munkát a nettó 380-at ad, akkor is ha rühelled. A legtöbb munka se szakképzettséggel, sokszor még diplomával sem fizet ennyit. Első munkahelyemen két éve diplomával, két nyelvvizsgával fölszerelkezve ki akarták szúrni a szemem nettó 160 ezer forinttal, és mondom ez nem húsz éve volt. Ehhez képest gyárban keresni 380-at elképesztően jónak számít.
2020. aug. 5. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
3-as, a fizetés az csak egyetlen eleme a képletnek. Valóban jó pénz ez egy gyári melóért, bár gyanús, hogy eleve nem segédmunkás pozícióról lesz itt szó. De az biztos, hogy az emberek sokfélék és hiába a jó fizetés , ha egy meló dög unalmas, nem látod az általad hozzáadott értéket , köcsög a főnök, messze van, hosszú a műszak, kiszámíthatatlan az időbeosztás, szívatnak a kollégàk, stb.
2020. aug. 5. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 A kérdező kommentje:
De, sori meló 2 gyerek kedvezménnyel. Igaz ez sok év után. 3 műszak. Belefáradtam, vezetni szeretek, ezért gondoltam erre. Kamion csak nemzetközibe éri meg, akkor nem látom a gyerekeim. Tehát volánnál ha szerencsém van, jelenleg maximum 300 a legalja 250?
2020. aug. 5. 11:56
6/15 anonim válasza:
Volán az már nem jó, menj billencsezni ha szerencséd van naponta hazatudsz járni. És ha ügyes is vagy akkor fél milliót összeszedsz vele.
2020. aug. 5. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
Volánnál létszám stop van. Kamion ill. teherautóra már napi 12 ért is mennek dolgozni, kuka az egész sofőrködés. Vége annak, hogy bárhova felvesznek. Örülj neki, hkgy van munkád, engem még a gyárból is kitettek a vírus miatt, sofőrnek sem tudok elmenni.
2020. aug. 14. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
7@. Hu barátom! Nagyon negatív vagy. Volánhoz mindig keresnek sofőröket. Kamionra is szinte bárhova lehet menni nemzetközibe. Jobb helyeken, 3 hétre netto 550 ezret adnak.
Úgyhogy ezt a napi 12 ezret felejsd el! Sofőrnek sem tudsz elmenni? Ez elég szegénységi bizonyítvány! :)))
2020. aug. 22. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
8-as!
Azért ez MOST nem igaz! Gazdasági visszaesés van világszerte, csökken az elszállítandó áru menyisége, és a turizmus takaréklángon üzemel, rengeteg buszvezető van, aki eddig turistabuszokat vezetett és most alig van munka. pont hallottam egy hónapja egy volánostól, hogy hosszú idő után nem lasszóval kell fogni a buszvezetőket, hanem pár helyre túljelentkezés van. nem mondom, hogy nem lehet munkát találni, de messze nem olyan könnyen mint mondjuk egy évvel ezelőtt.
2020. aug. 22. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 Gábor19... válasza:
Kezdőként 200-220ezer forint. Ilyenkot általában tartalékos fordát kapnak az új kollégák, aztán amikor már fordàt kapsz akkor 250-300ezer.
De ez a meló --->hivatás sokkal másabb mint a gyári meló. Abba fixen ledolgozod a 8 órát egybe, addig a buszozásnál a 8-9óra vezetés 14-19órába oszlik el.
Ha esetleg gondolod írj aztán le írom ide a buszozás előnyeit, hátrányait.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!