Már mehet a klíma a buszokon, vagy még mindig nem lehet bekapcsolni a járvány miatt?
Nem értem az 1. hozzászólót miért pontozták le ennyire. A BKV által üzemeltetett innen-onnan összevásárolt 10-15 éves Volvo 7000A-k sosem lettek átalakítva ablakméretben a budapesti elvárásokra, és a klíma igen alacsony hatásfokkal üzemelt bennük tavaly is.
Mi felénk pl. a 45-ös vonalán csak ilyenek, meg Volvo 7700-asok - kicsit magasabb hatásfokú klímával a szélső üléseken - illetve Ikarus 435-ösök és Ikarus 280-asok járnak. Ezek közül a leginkább a 7000A a szauna a picike ablakaival, amik adott esetben zárba vannak a legnagyobb kánikula idején is. Én volt, hogy egy ilyen buszról leszálltam, mert majdnem rosszul lettem a hőségben, mindezt reggel munkába induláskor.
Ez valóban így van. 2 éve sikerült kifognom egy MHK-s 7000A-t, amin nem ment a klíma, cserébe a motorhő az utastérbe volt vezetve. Kint 36 fokos, párás meleg, belül égette a kapaszkodó a kezem. Bukóablakokkal, katasztrófa.
Az újabbakon (PRM) viszont kegyetlen jó klíma van. 7700-asokon szintén, ha megy, akkor nagyon jó. Sajnos a jól szellőző Ikarusok alig járnak nyáron, szóval muszáj lesz az ilyen fülledt használt szarokkal mennünk.
"Nem értem az 1. hozzászólót miért pontozták le ennyire."
Akkor megmondom, azért mert hülyeséget beszél. Ma már majdnem a teljes BKK-BKV buszállomány klimatizált, ami nem, azt nyáron igyekeznek nem kiadni forgalomba, ő meg arról beszél, hogy nem kapcsolták be, szóval részemről én lepontoztam.
Ti merre utaztok, akik arról beszéltek, hogy nem használják a légkondit? Én majd megszoktam fagyni sok buszon.
(én is lepontoztam az első válaszolót mert nem igaz amit ír)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!