Hogyan kell buszjegyet venni?
Kétféleképpen lehet.
Online az applikációval. Ehhez kell bankszámla és Androidos vagy iOS-es telefon. Illetve folyamatos netkapcsolat, mert csak akkor érvényes, ha a buszon ONLINE módban le tudod olvasni a QR-kódot.
Vagy ha van a közeledben, akkor jegypénztár, és automata. Nyilván a legtöbb utasnak 20km-es körzetében nincs.
Így tehát én úgy hallom, hogy akinek erre nincs lehetősége, azt jegy nélkül engedi a sofőr utazni a buszon jelenleg. De ezt én is csak hallottam. Jelenleg ez a két módja van.
Miután a közelemben nincs pénztár, bankszámlával pedig nem rendelkezem, a hétvégén én is így fogok megkísérelni utazni. Majd beszámolok, hogy sikerült-e.
Ilyen ez. Vicc. Én is megnéztem, használhatatlan az egész felület. Helyközinél is kilométerre kell jegyet venni, nem lehet megállók között keresni. Zseniális...
Bár amúgy sincs bankszámlám, szóval nem érdekel.
Én nem tudom elhinni, hogy ilyen helyzetben mondjuk nem enged fel a sofőr. Egyértelmű, hogy egy nagyon széles rétegnek lehetetlen jegyet venni.
Tisztelt kérdező!
A Volánbusz honlapján található online jegyvásárlás csak adott országos járatokra történő jegyvásárlásokra alkalmas, más viszonylatokra „ FIGYELEM Az ön által választott viszonylatban internetes menetjegy vásárlás nem lehetséges” figyelmeztetés adódik. Az már nem tellett ki tőlük, hogy azt is odaírják, hogy akkor mi módon lehetséges, pláne, hogy linket is adjanak hozzá. Legalább ezt tették volna lehetővé minden vonalra; mivel van netem és nyomtatóm is, tudnék jegyet venni, bemutatni.
A többi viszonylatra mobiljegy vásárolható – már akinek van okostelefonja és bankszámlája, jó ha van netes vásárlásra is alkalmas bankkártyája is -, és sikeresen kikeresi a menetrendből a távolságot. És a buszon való bemutatáshoz működő mobilnet is kell. Ha adottak a feltételeid, akkor: [link]
Például, miért kell a buszon működő mobilnet? Miért nem adnak WIFI-t? Nincs nekik? Nekem meg nincs okostelefonom.
Ha valaki begurul, akit nem engednek utazni, vagy megbírságolják, és ügyet csinál belőle, olyat bukik a Volánbusz, hogy csak na. Közösségi közlekedési eszköz igénybevételét kizárólagosan okostelefon és mobilnet és bankszámla meglétéhez, alkalmazásához, igénybevételéhez kötni már önmagában elfogadhatatlan. Még akkor is, ha kellő idő van a rákészülésre, de puccsszerűen bejelenteni?
Itt a hónap vége, a bérlet is online vásárolt legyen, de még csak gőzerővel dolgoznak a lehetőség kialakításán.
Én is védem az egészségem, ezért a buszvezető közelébe se megyek, és ellenőr se jöjjön az én közelembe. Ez meg az én egészségvédelmi rendelkezésem a Volánbusz járatain.
Már párszor kitárgyaltuk a témát, gyakorlatilag ingyen ülhetsz fel a buszra, senki nem fogja kérni a jegyet (legalábbis mifelénk nem kérik), és mivel nem biztosítja a jegyvásárlás lehetőségét (a mobiljegy nem az, mert nem kötelezhetnek arra, hogy okostelefonod legyen internettel, meg bankkártyád), meg sem büntethetnek.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__..
Az lenne a legcélszerűbb, akinek nincs jegye, es ellenőrzés van, akkor tőle tudjon jegyet venni, semmilyen pótdíjazás nélkül!
Vagy ha már a sofőr el van zárva tőlünk, akkor maradjon otthon az ellenőr is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!