Bkv-nál az Fjx-es Fku-s meg Flr-es Volvók újkorukban mennyire voltak megbízhatóak és mostanában milyenek?
az utólagos klíma beszerés a kisköbcentis motorra nagyot rontott az állóképességükön, a sok műanyag már korán elkezdett szétesni, ezt leszámítva nem voltak rossz kocsik.
Mára már tulajdonképp tönkrementek, az utak minősége és a városi megpróbáltatások miatt...
"Mára már tulajdonképp tönkrementek, az utak minősége és a városi megpróbáltatások miatt..."
Nem mentek tönkre, csoda, hogy a felújítás nélküli példányok ennyi ideig működtek, már sokat felújítottak közülük idén és tavaly, a felújítottak bírni fogják még 10 évig, svéd acél, svéd minőség. A Volvók a legjobb buszok a Bkv-nál.
"Hát az pont elég, azért olyan sz-r."
Nem mindegy neked, hogy az autóbusz kész, előre legyártott alkatrészeiből a lengyel betanított munkások egy svédországi Volvo összeszerelő üzemben, vagy egy lengyelországi Volvo összeszerelő üzemben építenek autóbuszt? Vannak a Volvónak külön beszállítói, minden alkatrész máshonnan érkezik Lengyelországba. Nehogy azt hidd, hogy az utolsó csavarig mindent a lengyelek gyártanak.
A buszokat továbbra is a svéd mérnökök tervezik a Volvo központjában, egy lengyel mérnök nem tudna olyan minőségű buszt tervezni, mint ők. Tapasztalatuk sincs a lengyel mérnököknek a jármű tervezésben, a kispolszki nem referencia, mert azt az olaszok kész tervei alapján gyártották le, méghozzá elég pocsék minőségben, mert hamar rozsdásodott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!