Mikor indul el a közlekedés Cinkota és Kerepes között BZ-vel?
Nem volt semmi gond a Desiróval, csak kellett a balatoni forgalomhoz nyárra, aztán - nagyon helyesen - belátták, hogy más vonalakon nagyobb szükség van rá.
A Bz-k készülgetnek, kb 90 százalékos készültségben van az egyik, de nem igazán sürgős ez senkinel, hiszen érdemo valós utazási igènyt nem elégít ki a kavicsbányai vonal.
Azt még tegyük hozzá, hogy egy BZ-vel annak adottságai (keskeny ajtók, magas kocsiszekrény) pont nem lehet elérni azt, amiért értelme lehetne a dolognak, hogy Csömöriek könnyen eljussanak vele a kistarcsai kórházba, illetve a vele szemben kiépült kereskedelmi területre (Auchan, Decathlon, Next Shop stb.)
Emellett a buszjárat, ami ezen az útvonal jár feltárja Csömört és közvetlenül a kórház előtt tesz le, és ha jól láttam alacsonypadlós.
Nem tudom, hogy jegyárban lesz-e különbség, de ebben a formájában a Csömör - Kerepes járat csak igen alacsony utazási igényt fog kielégíteni, ennél már az is értelmesebb lett volna, ha újravillamositják a Csömör - Kavicsbánya elágazást és a meglévő HÉV-szerelvények némelyike közlekedne ezen a szakaszon.
Egy Cinkota alsó - Csömör között felszálló utasnak teljesen mindegy, hogy Csömörre megy és ott száll át ha beindul a BZ-vel forgalom, vagy visszajön Cinkotára és ott.
"Azt még tegyük hozzá, hogy egy BZ-vel annak adottságai (keskeny ajtók, magas kocsiszekrény) pont nem lehet elérni azt, amiért értelme lehetne a dolognak, hogy Csömöriek könnyen eljussanak vele a kistarcsai kórházba, illetve a vele szemben kiépült kereskedelmi területre (Auchan, Decathlon, Next Shop stb.)
Emellett a buszjárat, ami ezen az útvonal jár feltárja Csömört és közvetlenül a kórház előtt tesz le, és ha jól láttam alacsonypadlós."
Ezzel azt mondod, hogy inkább zárják be ezt a vasútvonalat mert csak BZ elérhető rá?
# 3:
Ez egy bezárt vasútvonal már több évtizede utasforgalom szempontjából. Annak semmi értelme, hogy Csömör és Kerepes között pazarlóan közlekedjen egy BZ fel és alá, ha azt nem használják ki, mert jobb alternatíva áll rendelkezésre. Ebből a pénzből inkább fejlesszék a meglévő infrastruktúrát. A MÁV-HÉV mostanra eléggé elmávosodott, a menetrend már igencsak tájékoztató jellegű. Én szerencsés vagyok, mert Cinkotán szállok fel, így nekem mindegy, hogy csúcsidőben Csömör vagy Gödöllő irányából érkezik a HÉV, de szerintem ha mondjuk kimarad a csömöri vonalon egy és utasigény lenne, akkor előbb-utóbb áttérnek az emberek a megbízhatóbb buszra. Nézz meg egyszer egy HÉV-szerelvényt este vagy hétvégén Csömör irányába vagy onnan vissza. Egy kocsiban elférnének ülőhellyel a háromkocsis szerelvényen közlekedő utasok.
Ebből a szempontból, a szóló BZ kiválthatná a teljes Cinkota - Csömör vonalon a háromkocsis MX/A-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!