Az M3-ason miért van állandóan dugó, ha baleset történik?
A dugó nem forgalomirányítási elégtelenség miatt jön létre.
Ha a (súlyos) baleset mindkét sávot érinti, akkor nyilvánvalóan mindkettőt lezárják a vizsgálat, a roncsok elszállítása, és a takarítás idejére.
Az előző kijáratnál el szokták terelni a forgalmat, általában a 3-asra, sokszor látom, de aki már elhagyta ezt a kijáratot, az így járt. Azt valamiért senkinek nem szokták mondani hivatalos személyek, hogy forduljon meg, és haladjon nyugodtan szembe a forgalommal a kihajtóig.
Az M3-as jelenleg Magyarország leghosszabb autópályája, ami már hosszú évekkel ezelőtt elérte teljesítőképességnek határát, úgyhogy Budapesttől legalább Hatvanig, de akár Gyöngyöst is mondhatnám 2x3 sávosra kellene bővíteni leállósávval. Sokszor Hatvanig alig lehet menni 100-110-zel...
Ami problémát okoz:
*rengeteg a román, ukrán ezen a szakaszon és többnyire hulla fáradtak, mert nem hajlandóak tranzitszálláson aludni
*a magyarok közül is sokan igénybe veszik a pályát, akiknek kocsiba nem szabadna ülni nem hogy emelt sebességű szakaszon közlekedni
*a telefonjukat nyomkodják sokan
*nem megfelelő műszaki állapotban lévő kocsik
és még lehetne sorolni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!