Mennyire "fájdalmas", ha levezetem az útról a kocsimat?
Nem mindegy, mennyire hupás a mező, milyen az autód és hirtelen esik egy métert a terep vagy szép szolidan.
Ja s hogy mennyivel mész, az is számít, a talaj sáros vagy normál vagy köves...
Nem értek az ilyesmihez, de abban teljesen biztos vagyok, hogy a fentiek miatt sokat szór az eredmény.
Hogy egészen pontosak legyünk, búza után nem szántani szokták a földet (pláne nem mezőt, ami füves területet jelent, itt meg a tarlóról van szó), hanem tárcsázni.
Azért nem mindegy, mert a tárcsázás viszonylag sekély, és nincsenek mély barázdák, amik jó eséllyel megfogják az autót, és átfordulás lehet belőle.
Szerintem ez teljes mértékben szerencse dolga így, hogy milyen szögben sikerül lejönni, milyen irányba pattan az autó, tud-e tovább futni, vagy mégis megakad a kerék.
De alapesetben az úttal majdnem párhuzamosan fogsz lemenni, és az 1 m-es magasságkülönbség elég lehet a fejre forduláshoz, mert az autó jobb oldala már lent fut, a bal oldala meg fent, így egy tengely körüli elfordulás jön létre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!