Hajdú-Bihar megyében hogy lehetnek ilyen mérhetetlenül sz*rok az utak?
Még a csóriság szinonimájaként számon tartott Szabolcs is köröket ver rá e téren, pedig az sem a nyugat-európai színvonalú útjairól híres (ahogy az ország 99%-a sem).
A 48-as út nagy része borzalom, a mellette fekvő bicikliutak életveszélyesek (kivéve a Debrecenből közvetlenül kivezetőt), a mellékutakat hagyjuk is. Azok közül a Hajdúnánás és a Nagyvárad környéki utakról van tapasztalatom, elég is volt.
Azért érthetetlen ez a színvonal, mert a megyeszékhelyt is magába foglaló választókerület képviselője nem holmi mezei fideszes, hanem maga Kósa Lajos, aki abszolút a párt elitjébe tartozik. Hogy a fenébe választhatták meg őt újra??
Mint tapasztalhatjuk, az útfelújítások és karbantartások területén (a kollegáihoz hasonlóan) csúfosan megbukott, milyen más területen alkotott hát kiemelkedőt, amely bőven feledtetni tudta a helyiekkel ezt a csúfságot?
Azt, hogy semmilyen téren nem alkotott maradandót, elvetem, mivel a hajdú-bihari ember nem akkora birka, hogy semmi teljesítménnyel megválasszon holmi megélhetési politikust.
Persze ugyanez igaz az összes többi Hajdúságból megválasztott képviselőre.
Jó kérdés.
Én is tapasztaltam, hogy Borsodban és Szabolcsban is sokkal jobbak az utak, pedig állítólag nagyobb a szegénység.
De pl. Békésben még szarabbak az utak, ha ez vígasztal.
Magyarországon az aszfaltozott utak 99 százaléka alatt nincs megfelelő alap, csupán némi zúzott követ dobtak le, és arra ráhúzták az aszkaltot.
Ennek következtében mozog az egész út, amit befolyásol a talaj szerkezete is. A homok stabilabb, mint a szikes, és természetesen az aszfalt is lehet jobb-rosszabb minőségű.
Ami még fontos, hogy az M3-as átadása elött a közeli települések akkori vezetői választhattak, hogy felújítják nekik a települést, a pályával összekötő utat, vagy az arra adott pénzt megkapja a település, és saját hatáskörben intézkedik... Lehet tippelni, mi történt.
Nem az a fő baj, hogy rosszak az utak, hanem a sok kretén még ezeken is versenyezni akar, és betartani a 90-et, hiába van 10 méterenként egy úthibák tábla.
Pl a régi 3-as út néhány helyen ritka szar, 90-100-al megyek, és tolnak lefele, nekem meg esik ki a fogamból a tömés, mert gáz, ha feltartom a forgalmat.
Előzni meg nem mernek sokan, ott lovagolnak az ember valagában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!