Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hajdú-Bihar megyében hogy...

Hajdú-Bihar megyében hogy lehetnek ilyen mérhetetlenül sz*rok az utak?

Figyelt kérdés

Még a csóriság szinonimájaként számon tartott Szabolcs is köröket ver rá e téren, pedig az sem a nyugat-európai színvonalú útjairól híres (ahogy az ország 99%-a sem).

A 48-as út nagy része borzalom, a mellette fekvő bicikliutak életveszélyesek (kivéve a Debrecenből közvetlenül kivezetőt), a mellékutakat hagyjuk is. Azok közül a Hajdúnánás és a Nagyvárad környéki utakról van tapasztalatom, elég is volt.


Azért érthetetlen ez a színvonal, mert a megyeszékhelyt is magába foglaló választókerület képviselője nem holmi mezei fideszes, hanem maga Kósa Lajos, aki abszolút a párt elitjébe tartozik. Hogy a fenébe választhatták meg őt újra??

Mint tapasztalhatjuk, az útfelújítások és karbantartások területén (a kollegáihoz hasonlóan) csúfosan megbukott, milyen más területen alkotott hát kiemelkedőt, amely bőven feledtetni tudta a helyiekkel ezt a csúfságot?

Azt, hogy semmilyen téren nem alkotott maradandót, elvetem, mivel a hajdú-bihari ember nem akkora birka, hogy semmi teljesítménnyel megválasszon holmi megélhetési politikust.

Persze ugyanez igaz az összes többi Hajdúságból megválasztott képviselőre.


2018. jún. 3. 13:18
 1/5 anonim ***** válasza:
64%

Jó kérdés.

Én is tapasztaltam, hogy Borsodban és Szabolcsban is sokkal jobbak az utak, pedig állítólag nagyobb a szegénység.


De pl. Békésben még szarabbak az utak, ha ez vígasztal.

2018. jún. 3. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Magyarországon az aszfaltozott utak 99 százaléka alatt nincs megfelelő alap, csupán némi zúzott követ dobtak le, és arra ráhúzták az aszkaltot.

Ennek következtében mozog az egész út, amit befolyásol a talaj szerkezete is. A homok stabilabb, mint a szikes, és természetesen az aszfalt is lehet jobb-rosszabb minőségű.

Ami még fontos, hogy az M3-as átadása elött a közeli települések akkori vezetői választhattak, hogy felújítják nekik a települést, a pályával összekötő utat, vagy az arra adott pénzt megkapja a település, és saját hatáskörben intézkedik... Lehet tippelni, mi történt.

2018. jún. 3. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
60%

Nem az a fő baj, hogy rosszak az utak, hanem a sok kretén még ezeken is versenyezni akar, és betartani a 90-et, hiába van 10 méterenként egy úthibák tábla.

Pl a régi 3-as út néhány helyen ritka szar, 90-100-al megyek, és tolnak lefele, nekem meg esik ki a fogamból a tömés, mert gáz, ha feltartom a forgalmat.

Előzni meg nem mernek sokan, ott lovagolnak az ember valagában.

2018. jún. 3. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
74%
Békés és Szolnok megyék rosszabbak
2018. jún. 3. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Fideszes város, maximumon megy a mutyi és a lopás.
2018. jún. 3. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!