Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Kezd megjönni a rendőrség esze?

Kezd megjönni a rendőrség esze?

Figyelt kérdés

Most találtam ezt a videót ahol civil autóban menet közben kameráznak és mérnek a rendőrök! :)


https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=OCPdnRKi_eE


Kezd megjönni az eszük?

Semmi értelme nincs a fix trafipaxoknak meg az előre bejelentett méréseknek mert ott betartják az emberek a sebességhatárt és a szabályokat utána meg ugyanúgy szabálytalankodnak és gyorsan mennek.


Így viszont rengeteg pénzt be tudnának zsebelni mert szinte az autóvezetők 80%-a nem tartja be a szabályokat, gyorsabban megy, lekanyarodósávban előz, záróvonalon előz, tilosban előz stb stb...


Kitennének 100-150 ilyen civil kamerás autót a forgalomba 1 hónapra és milliárdokat kaszálna a rendőrség a sok bírságon.

Abból meg lehetne fejleszteni a rendőrséget, több embert alkalmazni, emelni a fizetést és ha hosszú távon nagy összeg jön be akkor útfelújításra, táblákra, felfestésekre IS költeni.


Szerintem nagyon jó ez az irány, Ti mit gondoltok?


2018. máj. 25. 15:48
1 2 3
 11/29 anonim ***** válasza:

"Így viszont rengeteg pénzt be tudnának zsebelni..."

A sebességmérésnek nem ez lenne a célja. Sőt, a rendőrségnek úgy általában sem. Igaz, Orbánisztánban a rendőrség mára egyszerű pénzbehajtó szervezetté silányodott.

Ha 160-nal vereted a főúton, mert sietsz és civil autóból "lekapnak", nem fogsz lassítani, mert lehet, hogy észre sem vetted. Ha viszont látványosan kinn áll az Octavia vagy A3 teljes harci díszben az út szélén, tudod, hogy mérnek és ha amúgy nem lenne szokásod, azon a rövid szakaszon akkor is betartod a sebességhatárt.

2018. máj. 25. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/29 Alex Fly ***** válasza:
58%

@11: és azzal mit érünk el, hogy az illető 2-300 méteren betartja a szabályt?

Ha nem tudja, hol és mikor mérik; ha tudja hogy bármikor bárhol kaphat csekket, akkor talán máshol is odafigyel, nem csak azon a párszáz méteren.

2018. máj. 25. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/29 anonim ***** válasza:
58%

az igazi megoldás az lenne, ha a fedélzeti kamerás felvétellel bejelentve kapná is a büntit a fogyatékos.

egyre több kocsiban van kamera!

persze nem a gyorshajtást kéne így üldözni (az sak a balesetek jelentéktelen töredékéért felelős), hanem az elsőbbség meg nem adást, majdnem-gázolásokat, bevágást, majdnembalesetes előzést.

rögtön rend lenne.

2018. máj. 25. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/29 A kérdező kommentje:

Sajna az elsőbbség meg nem adás együtt jár a gyorshajtással is.


Csak egy példa amit itt történt helyben, motoros elé kiment mellékútról az autó.

Nem is ez lett volna a "gond", vagyis már ez is gond de a motoros meg jött vagy 120-130-al és telibe kapta az autót, 2 gyereket hagyott maga után és a feleségét...

Ha normális sebességgel jön akkor kivédhette volna a balesetet vagy ha bele is megy a kocsiba addigra annyira le tudott volna lassítani, hogy max keze lába és pár bordája törik el...


Szóval van abban igazság, hogy fontos lenne az elsőbbségadásra is odafigyelni, de sajna az autósok 80%-a lakott területen belül 50 helyett 60-al megy, főúton 90 helyett 110-el, ahol pedig 60-as tábla van főúton TALÁN visszalassít 90-re de általában szépen továbbmennek mintha ott sem lenne a 60-as tábla.

2018. máj. 25. 23:57
 15/29 anonim ***** válasza:

# 10/14

Csak nem te is hoztál egy húsz éves szétporladt béjötpesszátot?

2018. máj. 26. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/29 anonim ***** válasza:
58%

ladák wartburgok trabantok daciák IFA-k korában 60 volt a lakott területen megengedett, nem volt arányaiban több a gázolás meg a baleset. az emberek jobban figyeltek egymásra, meg persze nem lehetett 2 havi minimálbérből autót venni, szóval a kocsira is:)

én sokszor nem kapom meg az elsőbbséget autóval, pedig betartom a sebességkorlátokat. csak defenzíven vezetek, bennem van a pesti robogós 6. érzék.

ugye abban egyetértesz, ha valaki hajnal 3-kor végigszaggat az üres M7-en 200-al, az nem ugyanaz a veszélyeztetés, mint a pénteki csúcsban 120-szal előzni a sort a leállósávon, vagy cikázni a 110-el haladó koxsioszlopok közt.

valamint 80-al is lehet úgy traktort előzni, hogy a szembejövőnek félig az árokba kell menni.

na ez utóbbi amit trafizással nem lehet megfogni, fedélzeri kamerával viszont igen.

2018. máj. 26. 05:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/29 anonim ***** válasza:

Nos, szerintem szükség van a civil-autós traffipaxokra éppúgy, mint a fedélzeti kamerákra, amit nem ártana, ha ezek a civil autós rendőrök is használnának.


A facebookon találtam ezt a felvételt, amit látva az az érzésem, hogy a teljes felelősségérzet nélkül vezető a mobilozásán kívül a megengedett sebességet is túllépte, amiért súlyosan megbűnhődött. A tettében a tragédia az, hogy rajta kívül vele halt még nyolc ember.

Ezen a felvételen látható közvetlenül a baleset bekövetkezte után a kisbusz jobboldala az áldozatok egy részével. Vélhetően ezt a felvételt csak azok fogják látni, akik bejelentkeznek a YouTube csatornára:


https://www.youtube.com/watch?v=Tw8x3LLJwBI

2018. máj. 26. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/29 A kérdező kommentje:

Na ezt az Aftermath videót nem is láttam.... durvábbra számítottam bár így sem lehetett kellemes a tűzoltóknak 9 embert összekanalazni.


Elég gyökér volt a sofőr és olvastam, hogy volt már neki pár éve egy komolyabb balesete.

Őt nem igazán sajnálom csak a többi utast akik lehet teljesen tisztességes emberek voltak.


--------------------------------


Egyértelmű, hogy éjszaka az üres autópályán kicsit gyorsabban közlekedő sokkal veszélytelenebb mint egy nagy forgalomban száguldozó.


Régebben persze, hogy kevesebb volt a baleset mert mint írtad sokkal jobban vigyáztak az autókra és lassabbak is voltak, ma már 2-3 másodperc alatt 60km/h-n vannak az autók, régen azért lassúak voltak de a hangsúly azon van, hogy odafigyeltek egymásra ami manapság elég ritka!

2018. máj. 26. 11:08
 19/29 anonim ***** válasza:

"Így viszont rengeteg pénzt be tudnának zsebelni [...]"


És ez miért is jó?


"Kitennének 100-150 ilyen civil kamerás autót a forgalomba 1 hónapra és milliárdokat kaszálna a rendőrség a sok bírságon.


Abból meg lehetne fejleszteni a rendőrséget, több embert alkalmazni, emelni a fizetést és ha hosszú távon nagy összeg jön be akkor útfelújításra, táblákra, felfestésekre IS költeni."


Csakhogy az utakat nem a rendőrség pénzéből fejlesztik, hanem a mi, adófizetők zsebéből. Amit a rendőrség beszed az megy szépen belső felhasználásra, rendőrség épületeinek felújítására, új autókra, amiből nekünk semmi hasznunk nincs.


Azt meg pofátlanságnak tartom, hogy egy rendőr a munkája közben civil(!) autóból traffizik és egy nemrégi cikk szerint még ki is provokálja a büntetést azzal, hogy elkezdi tolni az előtte haladót (ezzel duplán áthágva a KRESZ-t: 1. balesetveszélyt teremtve, 2. nem tartja be a követési távolságot) hátha felgyorsít.

2018. máj. 26. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/29 Alex Fly ***** válasza:

@19: "Amit a rendőrség beszed az megy szépen belső felhasználásra, rendőrség épületeinek felújítására, új autókra, amiből nekünk semmi hasznunk nincs." -vagy inkább a központi költségvetésbe, ahova az összes többi befizetés kerül. És ha esetleg mégis a rendőrség fejlesztésére használnák fel, azzal is jól járunk. De ha valaki nem kívánja támogatni a rendfenntartókat, akkor ne szabálytalankodjon és akkor egy fillérjébe sem fog kerülni.


"Azt meg pofátlanságnak tartom, hogy egy rendőr a munkája közben civil(!) autóból traffizik..." -én meg nem tartom pofátlanságnak, ha végzi a munkáját. Nagyobb pofátlanságnak tartanám, ha semmit nem csinálna a pénzéért. És örülök nekib hogy sikerült növelniük a hatékonyságot; remélem ez nemsokára meg fog látszani a közlekedési morálon is...

2018. máj. 26. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!