Miért hiszi sok (sajnos a többségük) motoros és kerékpáros, hogy rájuk nem vonatkozik a KRESZ?
Én is utálom őket, de a normális motoros nem fog trükközni.
Robogósok, trikóban motorozó majmok ilyenek, de a biciklisek még őket is hajazzák...
Szerencsére már őket is szabályozzák rendesen.
miért, az autósok miért hiszik ugyanezt?
nekem a reggeli séta a munkahelyemre 15 perc, ez alatt 5 helyen kell átkelnem az úttesten.
ma ötből kétszer próbáltak elütni, mind a kétszer nekem volt elsőbbségem, bár az igaz, hogy csak az egyik volt zebra...
Maradjunk annyiban, hogy a gyalogosok is kihasználják, hogy abszolút elsőbbségük van az autósokkal szemben!
Ráadásul a gyalogosok 80 százaléka nem tudja a gyalogos KRESZ-t sem!!!! Az ilyen meg aztán ne is üljön autóba!
Szal. mindenhol vannak hülyék, de többen nem ismerik a KRESZ-t, semmilyen kategóriánál.
Nekünk, autósoknak van egy rakás kötelező tartozékunk, ami, ha nincs, jól megbüntetnek érte. Sok biciklis még a láthatósági mellényt sem veszi fel.
A motorosoktól meg akkor kapok frászt, amikor az autópályán akar balról előzni, ugyanabban a sávban, úgy hogy melletted kamionsor van. Többel megy, mint 130, esélyem sincs lekotorni előle.
A gyalogos meg sokszor két métert sem hajlandó sétálni a lámpás zebráig, inkább keresztben átslattyog az úton.
De! A legjobbak a zebrán átbicikliző egyének. :)
Én 80%-ban átengedem az embereket. Ha tényleg nekik van elsőbbségük.
Olyanokat nem engedek át akik állnak a zebrán és csak néznek a másik irányba. Ha rádudálsz, hogy menjen akkor el küld a picsbe, amiért rá dudáltál. Ha nem engeded át akkor meg azért küld a picsbe.
Olyan embereket se engedek át akik basznak arrébb menni 2 métert a zebráig. Az ilyeneknek nincs 5 másodpercük, mert nem érnek rá.
Meg a nyugdíjasokat tudnám elküldeni a picsbe amikor álldogálnak a zebránál közben pletykálnak. Mikor megállsz akkor kiderül, hogy basznak átmenni mert nem is akarnak. Miért nem megy arrébb 2 métert és máris tudja az autós, hogy nem akarnak átmenni.
Képzeljétek el azt a helyzetet, hogy megy egy 100 kilós nő a sávotokban, robogóval, lakott területen kívűl (tehát max 90 km/h-val lehet menni). Mivel nem igazán van már megkötve, hogy az út jobb szélén kell mennie ezért a sáv közepén baszakodik. Szemben nagy a forgalom és nem tudod megelőzni. 20 kilométer araszolás 50-el. Ha dudálsz neki akkor azért is a sáv közepén megy.
Vagy volt olyan, hogy 3 biciklis egymás mellett megy a sávomba. Mivel versenybiciklijük van és egyenruhájuk, máris azt hiszik, hogy ők mindent megtehetnek.
"Képzeljétek el azt a helyzetet, hogy megy egy 100 kilós nő a sávotokban, robogóval, lakott területen kívűl (tehát max 90 km/h-val lehet menni). Mivel nem igazán van már megkötve, hogy az út jobb szélén kell mennie ezért a sáv közepén baszakodik. Szemben nagy a forgalom és nem tudod megelőzni. 20 kilométer araszolás 50-el. Ha dudálsz neki akkor azért is a sáv közepén megy.
Vagy volt olyan, hogy 3 biciklis egymás mellett megy a sávomba. Mivel versenybiciklijük van és egyenruhájuk, máris azt hiszik, hogy ők mindent megtehetnek."
Az az érdekes a KRESZ-ben, hogy a segédmotor-kerékpárosok nem haladhatnak egymás mellett, csak egymás mögött, jobbra húzódva.
A kerékpárosokra viszont már nem vonatkozik a jobbratartás, és ők mehetnek többen egymás mellett is. Amíg eki nem vasalja őket egy sietős román, török, bolgár kamion...
Kerékpárral 30km/h a megengedett lakott területen belül, kívül 40km/h, ha van sisakja, akkor 50km/h.
A smkp pedig 40km/h-val mehet, pedig neki is van sisakja...
Ez a nem semmi.........
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!