Macska28 kérdése:
Nektek mi a véleményetek 2016. December 2-án a 4-es metrón történt füstölős incidensről?
Figyelt kérdés
A 4-es metró egyik szerelvénye 2016 December 2-án füstölt. Az utasok nem kaptak tájékoztatást, és miután megunták a várakozást, valahogyan ( gondolom a vészhelyzeti ajtónyitó segítségével ) kinyitották az ajtókat, és kimásztak az alagútba. De miután civilek voltak, nem a menekülőjárdát használták, hanem csak kimásztak a metró mellé, és néhány centire a harmadik síntől, elsétáltak az állomásig. A tűzoltóknak későn szóltak, így csak fél órával ezután értek a helyszínre. Nektek Mi a véleményetek erről az esetről, és ti mit tettetek volna? Előre is köszönöm a válaszokat.2016. dec. 3. 16:44
1/5 anonim válasza:
A TEK-et kellett volna riasztani. Tankkal, nádihegedűvel.
2/5 anonim válasza:
Szerintem ijesztő, hogy már a tök új 4-es is kigyullad :O
3/5 anonim válasza:
Túl van spirázva az egész mint manapság már minden.
Ahol nagyfeszültség van,ott hő van,és bizony néha füst is van ha gépzsírral találkozik.
Anno a 80'-as években is előfordult nemritkán az ilyesmi,a hibás szerelvény lábán ment a remizbe utasok nélkül,szellőztettek és nem volt híradó főcím.
4/5 anonim válasza:
Én nagyon komoly problémának tartom azt, hogy az utasokat egyáltalán nem tájékoztatják a menekülési lehetőségeikről. Na nem ott, amikor baj van, hanem előre. Itt is nyilvánvaló, hogy fogalmuk sem volt az utasoknak a vonat elején található lépcsőről, de a rájuk leselkedő nagyfeszültségről sem. (Amit persze jó eséllyel lekapcsol a rendszer ajtó vésznyitás esetén, de ezt soha senki nem erősítette meg a nyilvánosság számára.)
5/5 A kérdező kommentje:
Igen, az utasoknak tényleg gőzük sem volt arról, hogy mit kell tenni vészhelyzetben, és a szerelvény pont ott állt meg, ahol a váltó van, és ott egy kis részen pont nincs menekülőjárda. Én azt hittem, hogy ilyenkor a kezelők csak azokat az ajtókat nyitják ki, amelyekről közvetlenül a menekülőjárdára lehet lépni. De úgy tűnik, hogy ebben a vészhelyzetben nem működött a szelektív ajtónyitás. Ha mondjuk a metró tényleg kigyullad, és nagy füst van, akkor ez sokkal súlyosabb dolgokat eredményezhetett volna. A másik, amit már leírtak, hogy a harmadik sín állapotáról ( áram alatt van-e, vagy nem ) szintén nem közöltek semmit az utasokkal.
2016. dec. 4. 19:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!