Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A sok motorbaleset miatt,...

A sok motorbaleset miatt, ugye nem feltétlen fognak már szigorítani az így is durva, szabályozás ellenére?

Figyelt kérdés
Én is szeretnék idővel nagy motort, jövőre mehetnék is, azonban pár fontosabb dolog közbe szól, de pár éven belül nekem is egy vágyam teljesülhetne. De ahogy látni a sok hírt ezekkel kapcsolatban, attól félek betiltják/leszabályozzák, a sportmotorok java részét, úgy mint Franciaországban.
2015. aug. 11. 12:18
 1/10 anonim ***** válasza:
64%
Tény és való, hogy hibás szabályokat hoztak és még most is túl könnyű alkalmatlanoknak motorjogsit szerezni, de nem tartom valószínűnek, hogy tovább szigorítanak. Pont az idiótákból élnek
2015. aug. 11. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Nem gondolom, hogy a motorok teljesítményével volna a gond - sokkal inkább a motorosok képzésével. Valószínű, hogy a mostani képzési rendszerben pont a saját vezetési képességeid felmérésére nem tanítanak meg, de szerintem a veszélyes helyzetek kerülésére (pl. sorelőzés) sem tanítanak meg eléggé. Szóval szerintem jól jönne a szigorítás - és ez konkrétan a te érdekedet szolgálná, kérdező.


Persze ez nem az az ország, ahol a racionalitás számít. Majd ha bevágódik egy combosabb sportmotor egy óvodáscsoportba, majd szigorítanak.


Megjegyzem, a többi közlekedő sem figyel oda eléggé a motorosokra...

2015. aug. 11. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Egy simsonnal is ki lehet nyírni egy óvodás csoportot, nem kell hozza egy 1000-es gixxer. Aki hülye, az egy kis 125-össel is felkenődik az első fára, aki meg ésszel megy, az nyugodtan elvan egy 1000-es supersporttal is.
2015. aug. 11. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
60%
Sportmotorral is 50-el kell menni városban és 90-el országúton. Tehát a szabályok adottak. Arról nem a gép tehet ,hogy a vezetője magasról szarik a szabályokra. persze mindenki tudja ,hogy sportmotort csak az vesz aki legalább 100-al akar menni városban és 2 kiló felett vidéken
2015. aug. 12. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 cselez ***** válasza:

Megrögzött motoros vagyok, de autóval is közlekedem....

Motoron ülve, napi problémám, hogy nem vesznek észre! Elémvágnak, nem adnak elsőbbséget stb. Sokszor már úgy gondolom, hogy átlátszó vagyok, pedig a lámpám is világít folyamatosan ugye.

A másik kategória pedig a sértődöttek! Nem megetsz előre a lámpánál, mert Ő úgy gondolja, hogy ezzel visszatartod. Ha megelőzöd megy utánad, mintha versenyezni akarna, szóval egyszerűen botrány, ahogy a motorosokra tekintenek! Mintha ellenségek lennénk!

Tisztelet a kivételnek! A lehúzódásért pedig hálás köszönet jár!!

2015. aug. 12. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Vajon miért is tekintik a motorost ellenségnek? Talán, mert a sztereotípiák nagyon is igazak.
2015. aug. 12. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 cselez ***** válasza:
Bővebben?
2015. aug. 12. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
76%

A sok motorbaleset annak is köszönhető hogy a sok ficsúr egyből 600-as vagy 1000-es gépet vesz a segge alá, nincs motoros előélete kisebb motorokon, nem tud motorozni és nagyon sok mindent amire egy 50-es vagy egy 125-ös megtanítja az embert fiatalon. Száguldozni egy 125-ös Aprilia-val is lehet mert a vége 170-180 km/h vagy egy 250-es RS-el ami már bőven 200 km/h felett megy, csak nem mindegy hogy van tapasztalat és meg is tud állni az ember vele meg nagyon sok veszélyhelyzetet elhárit mert tud motorozni, vagy beszarik veszélyhelyzetbe és vége az egésznek mert nincs felkészülve a dolgokra. Persze vannak kivételek, vannak normális emberek akik egyből 600-as vagy 1000-es gépet vesznek de normálisan közlekednek vele és kiismerik a motorjukat előbb, mielőtt odatekernének neki. Sajnos pár éve haverom előttem csapódott bele egy kamion pótkocsijába mert nem fért el mellette, a teste szétszakadt, a motor szarrá tört, ő volt a hibás, nem tudta felmérni a távot hogy elfog e férni a kamion mögött vagy sem, gyorsan ment, amikor már észlelhette hogy nem biztos hogy elfér, nem kezdett befelé huzódni hanem tartotta az ívet. Ha én ülök azon a motoron akkor elkezdek befelé huzódni és hiába a 201 km/h, akkor is elférek a kamion mögött és nem csapom magam szét a pótkocsin, de én 15 évet lehúztam 2T motorokon és csak mikor megértem az RSV4-re akkor vettem meg.

Véleményem szerint nem hülyeség az ha valamennyire leszabályoznák a motorokat vagy változtatnának az oktatási rendszeren, gyakorlati oktatáson.

2015. aug. 12. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
64%

Fokozatosság fontos, de leginkább csak az egy járműves balesetek megelőzéséhez. Minden máshoz a jelenleg nevetségesen egyszerű oktatást kéne gatyába rázni.


Gyakorlati része vicc, de az elmélet is gyenge. Hogyan lehet úgy elvégezni motoros képzést, hogy egy szóval sem említik az ellenkormányzást, tekintet fontosságát, hátsó fék használatát, stb.?

2015. aug. 13. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
64%
Ez az oktatás tényleg vicc, meg az is hogy az A korlátlant nem kötik legalább 5 év A1 vagy A2 kategóriához. Az a pár óra amit le kell motorozni gyakorlaton, az semmi, az nem készíti fel az embert egy 600-as gyorsaságihoz, max annyira hogy tud vele egyenes menni.
2015. aug. 13. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!