Audival, BMW-vel, Mercivel, SuperSkodával kötelező gyorsabban menni, vagy az előttük közlekedőt tolni?
Tessék, már a válaszolók is elárulják magukat, az egyik beismeri, hogy Mazdával tolja a népet, a másik meg Suzukival, szóval innen is látszik hogy nem lehet ezt márkához kötni.
A Skodákhoz pedig annyit, hogy 80%-uk céges, és azok mindig sietnek, mert 100 helyre kell eljussanak 1 nap.
Nagyon jó válaszok! :) Pontosan erre számítottam.
A sebesség határ alatt jóval alacsonyabban cammogó, komótos háziasszonyok és kalapos-kesztyűs úriemberek egy másik kérdés, ezt is fel fogom tenni.
De maradjunk az eredetinél. Nem csodálkozom azokon, akik azonnal a véremet követelik,(jellemző ez a reakció, akár a kérdésbe is tehetném) látatlanul cammogással vádolnak, és útról való leradírozással fenyegetnek, kérdésem egyenlő volt számukra egy felhívásra, halálos küzdelemre. Sajnos ezt a halálos küzdelmet ők nap mint nap vívják, és sokszor nem ők lesznek a hunyók, a hunyó örökre távozik, ők meg elszáguldanak, jó pénzért meg kiszáguldanak az ügyből. Halt már meg ismerősöm amiatt hogy a száguldozó sietett, (vásárolni ment). Az a válasz, hogy valaki 30-al cammog sokszor nem igaz, mert nem is a sebességet nézi a száguldó, hanem az autó típusát, és az ő városi 100-120-a mellett az előtte haladó 50 helyett 65-e (büntetés kiküldési határ) 30 nak néz ki számára. És, hogy teljes legyen a kérdés lista, írok ki nemsokára kérdést a motorosokkal kapcsolatban is.
Szerintem kérdésem nem általánosítás, ha kell, csinálok statisztikát róla, sajnos ezek tények.
Nem értem hogy mibajod az autópályás előzéssel.
Bp-London távolságon senkit nem tartottam fel az előzésemmel. Nagyon egyszerű a dolog: nézegesd rendszeresen a tükrödet, ha látod hogy valaki 220-szal megy, akkor vagy odalépsz egy gyors előzésre, vagy elengeded a gázt és utána előzől.
Érdekes, kamionnal is úgy előzök, hogy ne tartsam fel a belső sávot, neked kisautöval nem sikerül. Gratulálok, pacsi!!
Alapesetben nyugodt sofőr vagyok, de ha valaki indokolatlanul feltart, akkor agresszívvé válok. Múlthéten az M2-n húzom a pótkocsit, a kisautó a belsőben mellém jött és elkezdte elemezni hogy mit viszek. A végére 10 autós idegbetegen a belső sávban tolta le a gyökeret mert ők mennének, az a f szkalap meg bámészkodik a belsőben.
Kérdező én vagyok a suzukis.
Az első 2 hétbe megpróbáltam közlekedni a Kersz szerint.
2 hét után feladtam. Pedig hidd el próbáltam.
De ezt meg is mondta a Kresz oktatom. Vagy szabályosan vezetsz, és végig nyalod az összes lámpát, vagy mész a csordával, és odaérsz. Ha odaérsz. Mert lehet meghalsz.
De az se állapot, hogy a Váci úton a 70-s táblánál a középső sávban valaki 40-nel menjen.
A másik, az miért van, hogy a nők nem ismerik a jobb kéz szabályt? Itt is lehetne általánosítani. De nem szabad :D
Egyáltalán nem jellemző rám a lassú vezetés, inkább a rutinos, sportost mondanám.
De nem tolakodóan, ki, ha én nem módon vezetek, nem méregetem, kinek jobb márka az autója, és nem akarom mindenáron le előzni.
Épp tegnapi történet, nagyon ide illik: A sebesség túllépés 50 Km/h-n túl 65 Km/h túllépése felett büntetendő. Én e szerint közlekedem,(döntse el mindenki, mennyivel), de mégis, az eszerint emelt sebességem nagyon sokaknak "idegesítő csiga lassúság", vagyis 50 helyett legalább 65-70-nel közlekednek.
A Ferihegyi gyorsforgalmi előtt a 70 km/h határt ugyanezen módszer szerint alkalmazom, de a belsőben a 85-90-es határ kevésnek bizonyul és ha valaki használni akarja a belsőt, akkor jelentősen túl kell lépnie a megengedett felső határt, de sajnos a közlekedés ritmusa ezt adja.
Nem megyek egyáltalán lassan, mondom, inkább gyorsabban, de ez szinte soha nem elég ahhoz, hogy ha konstatálom, hogy nosza rajta, a belsőből be előzöm a lassabb járművet, már a seggemben van a villogó.
Na, visszatérve a tegnapira, nem mentem lassan, de a mögöttem lévő felmérve az autóm kissebb teljesítményét, szinte belém dörrenve előzött, majd az országúti szakaszon már "csak" 95-el" ment, lassabban, mint én szoktam, viszont én nem nyomtam, szépen haladtam mögötte. Ferihegy 1 nél teljesen ugyanott tartottam, mint ő, pedig közben vagy 15-ször váltott sávot. A gyorsforgalmi kezdeténél, a megengedett 50 Km/h-t egyáltalán nem lehet tartani, a minimum a közlekedési ritmust is felvéve legalább 70 KM/h, itt érnek oda a "versenyautók" sokan a kérdésben megjelöltek közül, de más autók is, akik hatalmas, idegbeteg száguldásba kezdenek, szinte pattognak a hirtelen sávváltás-fékezés, beugrás, gáz adás következtében, csak hogy még 1-2-3 autó elé bekerüljenek.
Azután jön a csoda: Az eddigi görcsösen előbbre pattanó szuper autók megszelídülnek, (olyan a hangulat, hogy na, bejutott a gyorsforgalmira, most már kalapos úr lesz, autós kesztyűben, nyugodtan megy a másik után 70-el), a megengedett 90 km-t még csak meg sem közelíti,
bár a gyorsforgalmi út sajátossága lévén ott nem akar annyira előzni, elég veszélyes még neki is.
Szóval, kullog előttem 60-70-el, majd, amikor átmegyünk a hídon a Határ út után a 60 km helyett szinte füstölő gumikkal tér ki a másik sávba, egy cammogó autó elé:(Nem cammog az az autó valójában, 74 km-el megy)
Talán másik országban élünk, nem tudom...
Haladósan szoktam vezetni, de nem őrült módra, így rendszeresen vannak nálam gyorsabban haladók. A különbség az, hogy rám sosem villognak, talán mert használom a tükröket. Ha látom hogy valaki menne a többsávos úton, akkor nem szuttyogok a belsőben, 1 pillanatra kimegyek hogy elmenjen.
Rád a "bunó" BMW-sek villognak, nekem ugyanazok a "parasztok" vészjelzővel köszöngetik hogy elengedtem, pedig fékezgetnem sem kell miatta és tfaffiba sem mentem.
Inkább annak a készülékével van a gond akire villognak állandóan!
Én olyankor tolom le a másikat,ha pl a Vàci úton gyèr corgalomban 2 autós egymás mellett megy és nem tudod kielőzni, vagy mikor a nyanya a Megyeri hídon a belsőben megy 80-nal és nem hajlandó kimenni.
Nem szoktam döcögni a belsőben, én is arra használom, mint a nálam gyorsabbak és nyomók, és visszatérek a szélsőbe, amint lehet.
Nekem még egyszer sem köszönték meg, ha kitértem, szóval tényleg másképp alakul nálad és nálam, talán az autó típusa, mert egyáltalán nem megyek lassan.
De engem is idegesít, ha valaki nagyon lassan, szinte balesetveszélyesen halad, de még azt sem tolom, és nem villogok, megelőzöm, vagy kikerülöm, amint lehet.
Kérdező, én is tettem már fel hasonló kérdéseket itt, hasonló volt a reakció.
Bár a jellegzetes f..zkalpok, akiket Te is utálsz, nem itt szoktak gyk-zni.
Nekem egy 30 éves Opelom van, sima szívódízel, füstöl mint az olajkályha, lassan gyorsul.
Mindenki előzget, ha már be merek menni vele a belső sávba, már letúrnának.
Annyiból talán óvatosak velem, hogy egy 198cm-es pali vagyok, ez csak a pirosnál szokott kiderülni, amikor mellém érnek, én meg flegmán átbámulok rájuk, olyankor kompenzál mindent a nézésük. :)
Csak azért van ilyen autóm, mert rettenet igénytelen, 0Ft-ból fenntartható, 4 liternél is kevesebbet eszik néha.
Amit sajnálok, hogy a NAV megszüntette azt, hogy állítgatják ezeket a majmokat a luxusszarjaikkal együtt, de valószínű elég sok fejest elkaphattak, aztán inkább visszavonulót fújtak.
Én rendszeresen idegesítem ezeket a luxussznobokat, nagyon jó érzés, komolyan. Kapjon agyvérzést mind.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!