Van itt aki nemzetközi furgonozásban dolgozik?
Nem kell ugatni és csak kérdezem, mert valahol olvastam neten, hogy könnyen ki lehet játszani és kiváncsi voltam, hogy még is hogyan.
Te furgonozásban dolgozol utolsó?
Utolsó
Akkor minek ugatsz.:O:P
Talán azért ugatok, mert én is és a családom is azon az úton közlekedik, ahol a furgonosok. Nem igazán szeretnék olyannak összefutni a saját sávomban, aki épp letekert már 28 000km-t majd bealszik...
Másrészt zavar, hogy ebben az országban mindenki csak machinálni akar, csalni, lopni és nem szeret globálisan gondolkodni. Ha csaltok orrba-szájba azzal csak a piacot nyomjátok le, mint a románok vagy a bolgárok és előbb utóbb elindul egy árverseny ( ami már tart is ) ami miatt leesnek a fuvardíjak, a ti fizetésetek is és végül ugyanazt a pénzt nem 20 000 hanem 40 000 levezetett kilométerrel fogod megkeresni. Az jó lesz?
Mindenki sír, hogy évek óta nem emelkednek a fizetések. Hát ezért nem, sz0passátok magatokat nyugodtan... :D
" Mert jelenlegi helyzetben ha valaki nem hajt és okoskodik az azonnal repül és 20an állnak sorba a helyére,akik kérdés nélkül hajtanak 30 ezret is havonta ."
Igen, ezért tart ez az ország, ahol tart. Mert mindenki inkább a s3ggébe dugja a fejét..
Már a románoknál is elindult egy folyamat, a kamionos vonalon, egyre több cég hagyja abba az okoskodást. Részben az új autók miatt, részben a rengeteg törés miatt. Lehet rájöttek, hogy hosszú távon már nem éri meg a rizikót Nemrég 4 nap alatt 5 Filip-es nyerges borult be itthon az árokba, ha mindet totálkárnak számoljuk akkor az laza minimum 300 000 euro mínusz ( ennek a kitermeléséhez 15 centes nettó nyereséggel számolva 2 millió rakott km megtétele szükséges, ami 4 autó mad 5 évi munkája..).
A "van helyetted 20 másik" illetve a régi szöveg: "kidobom a kulcsot és 10 sofőr hozza vissza" már lejárt dumák. Az a réteg, aki érti a szakmáját, beszél nyelvet az már nem magyar cégnél dolgozik. Az a hozzáértő, tapasztalattal rendelkező állomány, aki tisztességesen és megbízhatóan dolgozik, az meg nem munkanélküli. A maradék egy része még tapasztalatlan, egy másik részük meg buta,hozzá nem értő, a technikára nem vigyázó ember... Annyira van 20 másik, hogy a nagyok sem tudják feltölteni az állományaikat, a Waberer'snél, Horváth Rudinál, A Gartnernél állandó sofőrhiány van, gyakorlatilag azonnal fel tudna venni ez a 3 cég majd ezer dolgozót - de még sem tud ( most attól tekintsünk el, hogy milyenek ezek.. :D ).
Nincs már 20 másik, vagy ha van, akkor 70% eséllyel az olyan is. Innentől már csak egy kis szakmai összefogás kellene, vagy szolidaritás, hogy nem b@ xunk ki a másikkal, de ez Magyarországon ismeretlen fogalom. Amíg lesz, aki elhiszi, hogy van 20 másik helyette és szó nélkül letekeri a 30 000-ret, addig nem is lesz változás a szakmában. Köszönjétek magatoknak.
Mit akarsz kijátszani a Tageskontrollblatton? A rendőr, a BAG-s nem hülye, a google-t ő is ismeri, kb három perc alatt megbuktat ha akar.
Esetleg ha párhuzamosan többet vezetsz és próbálod őket úgy írni, hogy átfedésben legyenek - amíg az egyik dolgozik, a másik pihen és akkor már csak variálni kell valahogy az óraállással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!