Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Van itt aki nemzetközi furgono...

Van itt aki nemzetközi furgonozásban dolgozik?

Figyelt kérdés
Hogyan lehet kijátszani a Tageskontrollblatt lázlapot?
2015. jan. 9. 21:48
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Hogy érted?
2015. jan. 9. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Miért kellene kijátszani? Azt hiszitek ha "csaltok" akkor jó lesz? Azzal b**sszátok el csak igazán a szakmát... Utána meg megy a sírás-rívás, hogy 25 000km-t kell gurulni egy hónapban, fizetni meg nem akarnak..
2015. jan. 10. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Nem kell ugatni és csak kérdezem, mert valahol olvastam neten, hogy könnyen ki lehet játszani és kiváncsi voltam, hogy még is hogyan.

Te furgonozásban dolgozol utolsó?

2015. jan. 10. 18:01
 4/11 anonim ***** válasza:
Nem ott dolgozom.
2015. jan. 10. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Utolsó


Akkor minek ugatsz.:O:P

2015. jan. 11. 14:18
 6/11 anonim ***** válasza:
91%

Talán azért ugatok, mert én is és a családom is azon az úton közlekedik, ahol a furgonosok. Nem igazán szeretnék olyannak összefutni a saját sávomban, aki épp letekert már 28 000km-t majd bealszik...

Másrészt zavar, hogy ebben az országban mindenki csak machinálni akar, csalni, lopni és nem szeret globálisan gondolkodni. Ha csaltok orrba-szájba azzal csak a piacot nyomjátok le, mint a románok vagy a bolgárok és előbb utóbb elindul egy árverseny ( ami már tart is ) ami miatt leesnek a fuvardíjak, a ti fizetésetek is és végül ugyanazt a pénzt nem 20 000 hanem 40 000 levezetett kilométerrel fogod megkeresni. Az jó lesz?


Mindenki sír, hogy évek óta nem emelkednek a fizetések. Hát ezért nem, sz0passátok magatokat nyugodtan... :D

2015. jan. 11. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 krissztus ***** válasza:
dolgoztam 1évig
2015. jan. 11. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
John-nak igaza lenne, ha nem lenne olyan mértékű munkaerőtöbblet és munkanélküliség amilyen most van. Mert jelenlegi helyzetben ha valaki nem hajt és okoskodik az azonnal repül és 20an állnak sorba a helyére,akik kérdés nélkül hajtanak 30 ezret is havonta .Szóval globálisan gondolkodni csak teli hassal ,kényelmesen, milliókkal a zsebben lehet.
2015. jan. 12. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Mindenki csak a süket oktatási dumát nyomja, közben fingja sincs semmiről!
2015. jan. 16. 20:02
 10/11 anonim ***** válasza:

" Mert jelenlegi helyzetben ha valaki nem hajt és okoskodik az azonnal repül és 20an állnak sorba a helyére,akik kérdés nélkül hajtanak 30 ezret is havonta ."


Igen, ezért tart ez az ország, ahol tart. Mert mindenki inkább a s3ggébe dugja a fejét..

Már a románoknál is elindult egy folyamat, a kamionos vonalon, egyre több cég hagyja abba az okoskodást. Részben az új autók miatt, részben a rengeteg törés miatt. Lehet rájöttek, hogy hosszú távon már nem éri meg a rizikót Nemrég 4 nap alatt 5 Filip-es nyerges borult be itthon az árokba, ha mindet totálkárnak számoljuk akkor az laza minimum 300 000 euro mínusz ( ennek a kitermeléséhez 15 centes nettó nyereséggel számolva 2 millió rakott km megtétele szükséges, ami 4 autó mad 5 évi munkája..).


A "van helyetted 20 másik" illetve a régi szöveg: "kidobom a kulcsot és 10 sofőr hozza vissza" már lejárt dumák. Az a réteg, aki érti a szakmáját, beszél nyelvet az már nem magyar cégnél dolgozik. Az a hozzáértő, tapasztalattal rendelkező állomány, aki tisztességesen és megbízhatóan dolgozik, az meg nem munkanélküli. A maradék egy része még tapasztalatlan, egy másik részük meg buta,hozzá nem értő, a technikára nem vigyázó ember... Annyira van 20 másik, hogy a nagyok sem tudják feltölteni az állományaikat, a Waberer'snél, Horváth Rudinál, A Gartnernél állandó sofőrhiány van, gyakorlatilag azonnal fel tudna venni ez a 3 cég majd ezer dolgozót - de még sem tud ( most attól tekintsünk el, hogy milyenek ezek.. :D ).


Nincs már 20 másik, vagy ha van, akkor 70% eséllyel az olyan is. Innentől már csak egy kis szakmai összefogás kellene, vagy szolidaritás, hogy nem b@ xunk ki a másikkal, de ez Magyarországon ismeretlen fogalom. Amíg lesz, aki elhiszi, hogy van 20 másik helyette és szó nélkül letekeri a 30 000-ret, addig nem is lesz változás a szakmában. Köszönjétek magatoknak.


Mit akarsz kijátszani a Tageskontrollblatton? A rendőr, a BAG-s nem hülye, a google-t ő is ismeri, kb három perc alatt megbuktat ha akar.

Esetleg ha párhuzamosan többet vezetsz és próbálod őket úgy írni, hogy átfedésben legyenek - amíg az egyik dolgozik, a másik pihen és akkor már csak variálni kell valahogy az óraállással.

2015. jan. 17. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!